Khamis, 19 April 2012

PANAS !!! AMUKAN SATRIA BAJA KUNING TAIK & DORAEMON KE ATAS MAHASEWEL DI DATARAN MERDEKA

KUMPULAN BISEKSUAL -IN-BLACK DISYAKKI TERBABIT DALAM AMUKAN SATRIA BAJA KUNING TAIK & DORAEMON.

Kumpulan Mahasewel yang sedang berkhemah demi mempertahankan kedunguan dan ketololan mereka tak nak bayar hutang PTPTN (bior orang lain bayor, depa tak nak bayor sebab depa banyak anak bini nak tanggung makan minum) dikatakan telah menerima kunjungan rasmi daripada Satria Baja Kuning Taik dan Doraemon. Oleh kerana bukan samseng yang datang atau PERKASA yang datang atau UMNO yang datang, maka terpaksalah mereka melakukan bohong besar untuk nampak lebih gila glamer. Maklumlah dah berhari-hari duduk dalam khemah takdak orang pun nak sokong tindakan TOO-LOL mereka, mana boleh tahan kena maki dan kena marah dek tuan beso gedempol Zionis mereka. Kenalah tuduh PERKASA ke UMNO ke yang datang serang mereka. Kalau mereka kata mereka di serang oleh GODAEMON atau MAKHLUK HIJAU tentulah mereka malu sebab nampak lah mereka betambah TOO-LOL. Kebetulan pulak SATRIA BAJA KUNING TAIK dan DORAEMON sesat jalan, nak tumpang tanya, tapi kena maki hamun dek mahasewel yang menyangka mereka berdua adalah samseng PERKASA dan UMNO, maka mengamoklah keduanya untuk mempertahankan diri serta mengajar adab sopan susila kepada mahasewel yang kurang ajor dan biadap tersebut. Di bawah ini klip video berkenaan:-


Saya mendapat laporan mahasiswa yg berkhemah di Dataran Merdeka di serang dan mereka menuduh PERKASA yang bertanggungjawab...saya dengan ini menegaskan seperti yg juga di tegaskan oleh Sdr Irwan Fahmi Ideris, Ketua Wira PERKASA Malaysia, yang Wira Perkasa Malaysia tidak terbabit dalam insiden ini dan tidak minat untuk terbabit. Saya juga mencadangkan pihak terbabit untuk membuat laporan polis dan tidak lagi mengaitkan kami dengan insiden terbabit.
Sekian terima kasih,
Nurul Izham Anuar
Naib Ketua Wira Perkasa Malaysia
Jelas bukan ?  Pepuak PKR nie termasuk PAS dan DAP memang suka suki buat tuduhan melulu agar dapat meraih simpati rakyat untuk memulakan keganasan terancang seperti Medan Tahrir yang berakhir dengan tragedi berdarah. Peel macam setan gondol lah diaorang nie. Ini macam punya manusia ke kita nak beri amanah dan kepercayaan untuk menjadi pemerintah negara? Nak mampos ??? !!!

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS KENA BULI SAMPAI MATI KUTU

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

yang bercakap tu pun macam lembu gak ,keadilan kepala taik kau ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...