Khamis, 19 April 2012

TUNDA BUBAR DUN SELANGOR , ANWAR LAGI POWER DARIPADA ULTRAMAN & BOBOI BOY.


TUNDA BUBAR DUN SELANGOR - PENASIHAT EKONOMI SELANGOR. Hamba konpius nie. Mana lebih power di antara Penasihat Ekonomi Selangor dengan Speker DUN Selangor ? Anwar Ibrahim bukan seorang ADUN di DUN Selangor malah bukan EXCO Selangor pun. Beliau pun bukan ahli PKR. 56 orang ADUN Selangor punya power untuk bubarkan DUN Selangor kini berada di tangan seorang yang bukan ADUN Selangor mahupun ahli PKR ? Bior betol Yop ! 

Sejak bila Anwar Ibrahim selaku ahli parlimen nun di sana di Permatang Pauh yang bukan terletak dalam negeri Selangor begitu power untuk menunda pembubaran DUN Selangor nie? Wey, anak mamak tu tau ke bidangkuasa beliau setakat di mana? Ini amatlah memalukan dan mengaibkan semua pemilih berdaftar di Selangor. Anwar Ibrahim telah memalukan anda semua ! Masa depan anda dan kuasa anda untuk emmilih kerajaan Selangor kini terletak pada keputusan seorang ahli Parlimen yang bukan di dalam negeri Selangor dan bukan ADUN Selangor dan bukan EXCO Selangor dan bukan ahli PKR. Ultraman dan Boboi Boy pun tak pernah mengaku ada power tunda pembubaran DUN Selangor. 

Memang pandai lah Anwar Ibrahim menipu. Kamonlah brader, takkan korang nak biarkan sekur peliwat tua renta cam Anwar Ibrahim ini memberikan arahan kepada DUN Selangor? Anwar Ibrahim nie siapa? Dahlah bukan anak Selangor. dahlah bukan Penghulu Bukit Kimandol. Dahlah bukan Tok Siak di surau Jalan Kebun. Dah lah cakap pelat Utara pun masih pekat nanar punya. 

Malulah ! Semua pemimpin PKR DAP PAS Selangor takdak teloq ka ? Semua sudah jadi lembu di cucuk hidung ka ? Semuanya jadi penakot dan bacol ke nak berhadapan dengan Anwar Ibrahim? Woi ! Ini macam tak payah lah nak undi Pakatanista Rakyat lagi di Selangor. Habis semua masa depan dan hal ehwal negeri Selangor dikuasai oleh anak mamak mai dari Cerok Tok Kun. Cerok tu brader bukan Tanjung atau Kuala.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM DAN MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS DI BULI SEKUTU SAMPAI MATI KUTU

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kena ikut cakap punaisihat... kalau tak nanti kena jual.. hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...