Khamis, 19 April 2012

NURUL IZZAH MENGORAT PAPA GOMO SEBAB HENSEM & HEBAT MACAM PAPANYA CUMA PAPA GOMO BUKAN BISEKSUAL BO LAYAN!!!

Alololo Cayangku Gomo ... Meh I Suapkan Kek Ini Untuk You Sayang ...

OLEH KERANA TERKESIMA dengan kesohoran nama PAPA GOMO dan juga kerana kehenseman Papa Gomo (hensem lah dari Nga Kor Meng dan Mat Syabu) Nurul izzah tidak ada pilihan melainkan menyebut-nyebut nama Papa Gomo sepanjang sidang perbahasan Rang Undang-undang Jenayah Siber. Habislah ko Gomo. Ni kira Nurul Izzah dah syok giler kat ko. Dan ko perlu ingat Gomo, Nurul Izzah punyer giler dua kali ganda daripada gila Papa Hebatnya dan tiga kali ganda dari gila Zuraida Ampang. 

Lecehlah Papa Gomo pergi kutok plak Nurul Izzah yang sedang tergila-gilakan Gomo. Apa punya bloger tersohor pergi kutok peminat setia macam Nurul izzah itu ? Ko tau tak Gomo, Nurul Izzah tak kutok DS Najib atau mana-mana pemimpin BN tau sebab ko lagi hebat kerana mampu menjatuhkan dan menggulingkan kehebatan Papa Hebatnya. Sebab itulah Nurul Izzah terpaksa sebut-sebut nama ko dalam Parlimen untuk melempiaskan nafsu serakah cinta birahinya kepada ko. Tapi ko plak tak sensitip la bro ! Ko patut jumpa Nurul Izzah dan mintak Nurul Izzah pinang ko ! Tu la ko sakan sangat kat Aaron Aziz ko lupakan Nurul Izzah. 

Gomo sebagai sahabat yang lebih tua dari ko, aku nasihatkan agar ko hantar sebiji kek cokelat cam yang Pok Nik dapat hari tu kepada Nurul Izzah agar terubat rindu birahinya kepada ko. Tak baik ko biarkan Nurul Izzah terinzal sendirian dalam sidang Parlimen menyebut-nyebut nama ko yang tulus lagi mulus di hatinya. Sepatutnya, sebagai seorang bloger tersohor lagi berhemah, ko tak sepatutnya membiarkan Nurul Izzah terlalu lama dalam fantasi seksnya kepada ko. Apa lah ko Gomo. Nurul Izzah dah nak sangat tu kat ko. Ko boleh buat derq jek kat anak seorang pemimpin biseksual yang tersohor di dunia gay dan lesbian dari barat ke timur dari Utara ke Selatan

Gomo, Nurul Izzah amat memandang tinggi dan menyanjung ko sebagai seorang insan kerdil yang mampu menewaskan kehebatan Papa Hebatnya. Tahukah ko berapa ramai ahli politik yang hebat-hebat dan otai-otai kecundang di tangan Papa Hebatnya ? Tapi ko Gomo ... ko hanya seorang bloger jalanan mampu menewaskan Papa Hebatnya dengan hanya blog ko saja. Itu sudah cukup membuatkan Nurul Izzah begitu teruja dan memuncak nafsu birahi seksnya kepada ko. Sesuatu yang tak mampu diberikan oleh sesiapa pun melainkan ko saja Gomo.

Tahukah ko Gomo, berapa lama Nurul Izzah mencari-cari Lelaki Sejati dan Terhebat daripada Papa Hebatnya? Tidak Gomo, pensyarah yang dulu itu tidak sehebat ko Gomo. Ko lebih hebat dari pensyarah yang pernah meratah setiap inci tubuh badannya dulu. Tapi itu dulu Gomo .... sekarang Nurul Izzah memfokuskan seluruh kekuatan jentera politiknya agar dapat memliki ko seorang sahaja Gomo. Tapi, tunggu dulu Gomo... jangan gelojoh macam Papa Hebatnya, atau macam Uncle Azmin ... Take It Slowly ... Ko kenyit-kenyit mata dan berdehem setiapkali ko berselisih bau dengan Nurul Izzah di mana-mana sahaja. Aku gerenti Gomo,. kau lah LELAKI TERHEBAT BUAT NURUL IZZAH sehingga menyebabkan beliau kemarok dan mabok dalam keghairahan nafsu birahi terlampau kepada ko. 

Sebenarnya, hamba cuma nak katakan, kalau hanya seorang bloger UMNO/BN sudah digeruni oleh Nurul Izzah , adakah PR Drakula mampu menewaskan seluruh jentera BN ? Hahahhaha MUSTAHIL PADA HUKUM AKAL !

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS KENA BULI SAMPAI MATI KUTU

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah, Lawak la ko Papa Gomo....

Terbaeekkkkkkkkkk =P .....

Tanpa Nama berkata...

Hahaha funnylah tulisan kali ni. Nurul Izzah syok kat Papagomo tak pe. Jangan bapak dia sudahlah..Takut.....

Megat Alam Gempita berkata...

Ni Teman jeles ni. Tapi tak pa demi sahabat dan perjuangan, Teman relakan Nurul Izzah mengilai Papa Gomo.

Papa Gomo best...hehehe video seks 6 jahanam best giler!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...