Khamis, 5 April 2012

BERSHIT 3.0 PKR DAP PAS SEMAKIN HILANG INTERGRITI DAN KREDIBILITI.

AZMIN ALI berkata:
“Pada mesyuarat jawatankuasa induk 28 Mac lalu, pengerusi PSC memilih topik tertentu untuk dimuatkan dalam laporan terakhir yang bukan perkara pokok bagi menjamin PRU bersih. 
“Antara isu utama yang dibangkitkan adalah masalah daftar pemilih yang masih lagi tidak dibersihkan Suruhanjaya Pilihanraya (SPR). 
“Oleh itu kita mengemukakan notis kepada Yang Di Pertua Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia untuk meminda menurut peraturan mesyuarat 30 (1). (Kita akan) bawa usul memuatkan laporan minoriti dalam laporan akhir PSC esok,”
WONG CHIN HUAT (AJK Pemandu BERSIH) berkata:-
Anda boleh mendapati bahawa kita telah begitu maju dalam teknologi pengklonan sehingga kita boleh mengalahkan Korea dan semua orang lain di dunia,” kata pensyarah Universiti Monash itu sinis.
A  SAMAD SAID berkata:-
"Saya sendiri berada dimana-mana dan orang tanya bila Bersih 3.0. "Daripada interaksi, berjumpa dalam majlis atau dalam facebook, saya mengkhayalkan setidak tidanknya kita akan mengumpulkan seramai 500,000 (akan hadir)," katanya. Menurut Sasterawan Negara itu juga, jumlah itu tidak mustahil kerana ianya akan berlangsung serentak di seluruh negara malah seluruh dunia. "Jadi dengan apa yang diwawarkan kalau tidak melakukan ini dengan penuh ghairah, kita tidak akan dapat merubah pemerintahan yang menggunakan semua cara untuk kekal selama 54 tahun," tambahnya lagi. Terdahulu beliau mengumumkan bahawa himpunan besar-besaran Bersih 3.0 akan diadakan pada hari Sabtu 28 April ini. Ianya akan diadakan jam 2 petang bertempat di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur. Himpunan itu juga akan diadakan serentak seluruh negara dan lebih 32 negara lain di seluruh dunia. "Jawatankuasa pilihan khas dan kerajaan tidak mengambil serius terhadap tuduhan penipuan. Justeru, Bersih 3.0 akan berkumpul duduk bantah secara aman di seluruh negara dan diseluruh dunia. Sabtu 28 April jam 2 hingga 4 petang...ini adalah Bersih 3.0," katanya.



TEPUK DADA TANYA IMAN!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yeaaa...ada bersih 3.0. Masa bersih 2.0 Kawan2 group aku ada dalam 100 pergi kat Kl hari tu joint sekali.Masa tu memanglah ramai saje nak bagi pembangkang syok sendiri je. TAPI bila pru13 nanti dia orang semua akan undi BN !!!.

Tanpa Nama berkata...

dengar citer berjuta2 batang mop akan disediakan pada hari bersihkanSHIT 3.0 nanti....semua mangkok2 yg mengambil bahagian dalam demo tersebut akan diberikan satu batang mop setiap seorang...pendemo2 akan diberi tunjuk ajar bagaimana cara yg betul menggunakan batang mop tersebut...muka dan wajah samad pengkhayal said akan dijadikan target mop...semua pendemo diwajibkan menyental mop ke muka dan wajah samad said yg sedang berkhayalan itu...untuk menambahkan keberkesanan sambutan hari bersihkanSHIT 3.0 ....bontot ambigagak hitam berjelaga juga akan dijadikan target sentalan mop...para pendemo yg terdiri dari mangkok2 ayon dinasihatkan agar menyental dgn tepat kedua2 target yg disediakan khas dan khusus buat sasaran pendemo2....semoga majlis tersebut beroleh sukses hendaknya...bersihkanSHIT 3.0 ....akai ada ka...SHIT SHIT SHIT

Tanpa Nama berkata...

Pak samad patut bersihkan diri dia dulu. Comot betul.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...