Khamis, 19 April 2012

ANWAR IBRAHIM KHIANAT DAP, PR DRAKULA KHIANATI NELAYAN DI SELANGOR.

JOMTIBAI
Klik Imej Untuk Ke Laman Sesawang TIBAI.

MULA-MULA BERITA MENGENAI T.I.B.A.I. ( Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim). 

Majlis Pelancaran Rasmi TIBAI,
Pada 22 April 2012 
Jam 08.00 Malam 
di Kelab Sultan Sulaiman Kg.Baru Kuala Lumpur. 

Mursyidul Am TIBAI...

  
MURSYIDUL AM  & MAJLIS SYURA T.I.B.A.I

Bekas pemimpin PKR yang sudah bosan dan jemu dengan peel setan gondol tua renta Anwar Ibrahim telah bersepakat menubuhkan TIBAI. Memandangkan Nurul Izzah semakin menggilai Papa Gomo adalah diharapkan semoga TIBAI ini mampu menahan nafsu gelora Nurul Izzah kepada Papa Gomo sebelum berlakunya Sumbang Mahram di Lobi Parlimen nanti akibat Nurul Izzah tak boleh tahan nafsunya kepada Papa Gomo. Ramai-ramai hadir dan menyertai TIBAI. Waaubagaimanapun dipercayai Nurul Izzah turut hendak menubuhkan CIBAI pula ( Cintai Insan Bernama Anwar Ibrahim) sebagai penampan kepada TIBAI. Oka lah tur ... TIBAI CIBAI ... ha ha ha ha 

Oleh kerana terlalu aib dan malu dengan T.I.B.A.I yang bakal mencibaikan Anwar Ibrahim, satu-satunya jalan keluar bagi ANwar Ibrahim ialah menyokong kembali KETUANAN MELAYU. Sewaktu Anwar Ibrahim mengumumkannya di depan kepimpinan DAP mengenai putaran 360 darjah itu, secara serentak semua pemimpin DAP melaungkan ' ANWAR IBRAHIM CIBAI !' sambil diperhatikan oleh Nurul Izzah yang sedang sibuk ber MMS dengan Papa Gomo di hujung dunia. 

Di Selangor pula, Regim PR DRakula masih terkial-kial untuk mencari dana bagi membangunkan perumahan bagi komuniti nelayan di sana.. Apabila di tanya oleh para pembodek tegar PR DRAKULA mengenainya, Khalid G menjawab ' Isu mempersendakan Raja-raja Melayu itu rmeh dan kecik jek macam MURTAD gak. Saya nak menghadap YDPA bagi merafak sembah derhaka macam Nizar Lambai. Mana tau untung-untung boleh jadi MB lagi. Hangin gak sebab SPR suruh saya tambah undi kepada Nurul Izzah' sambil menjeling jeles kepada Nurul Izzah yang masih ber MMS dengan Papa Gomo di hujung dunia. 

Terkini dipercayai Anwar Ibrahim telah menawarkan dirinya untuk melakukan persembahan Magis seperti Houdini bagi menyakinkan para pengundi di Malaysia bahawa Anak Cina, Anaknya, Anak India Anaknya, Anak Melayu anaknya cuma jangan tanya pasal anak Azmin Ali.

Anwar Ibrhaim Sedang Melakukan latih-Tubi Untuk Menjayakan Persembahan Magis ala Houdini Pada 28hb April nanti.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS DI BULI SEKUTU SAMPAI MATI KUTU

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Anda menderita buasir kronik?masih mencari penawar yg sesuai?
dapatkan nomoreRhoids. Ramuan herba tempatan terpilih. Lulus ujian makmal.Keluaran Muslim

www.penawarsembuhbuasir.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...