Rabu, 28 Mac 2012

VIDEO BILA NALLAKARUPPAN DEDAH SEKSUAL ORIENTASI ANWAR BEN ISRAEL IANYA BERNILAI RM100 JUTA.

A HUNDRED MILLION RINGGIT  SEXUAL ORIENTATION.
NASIB KAU LAH LABU ..... ... 

Apabila Nallakaruppan yang selama ini banyak mendedahkan mengenai salahlaku seksual Anwar Ben Israel di saman oleh Anwar Ben Israel ianya bernilai RM100 juta. Begitulah hebatnya pendedahan tersebut. Tapi begitu murahnya Anwar Ben Israel menilai dirinya sendirinya. Huh, kalau maruah hanya bernilai RM100 juta jika di tukar kepada USD pun baru berapa jek atau Euro atau Pound Sterling. Alahai takat RM100 juta nilai maruah Anwar Ben Israel. Lembu NFC pun nilainya RM250 juta.Habislah ko Raffzi dan Mak Lempira. Hancus korang. Nilai maruah pemimpin korang lebih murah daripada nilai lembu NFC. Patutlah korang beriya-iya meroyan pasal NFCORP dan lembu NFC. Sekarang barulah hamba faham kenapa. Selain daripada itu Nallakaruppan turut mendedahkan mengenai hubungan intim dan istimewa Anwar Ben Israel dengan Shamsidar. OOOOO .. patutlah dalam 'CeritaKakWan'  akaq Wan Jijah tulis:-

Akaq Fenin dengan Nallakaruppan nie ..
"Terfikir juga saya, sampai bilakah semuanya harus saya pendam sahaja?
Indah, manis, sedih, geram,
marah, kasihan, meluat dan jijik
semuanya ada. Ia adalah sebahagian daripada aturan Allah kepada kami sekeluarga dan saya
redha, cuma di sana ada tuntutan bagi kita sebagai hambaNya agar sentiasa berusaha
membuang segala kefasadan dan mengambil segala kebaikan. Saya adalah seorang wanita
biasa yang mempunyai keinginan dan impian tersendiri. Bezanya cuma, saya adalah isteri
kepada seorang lelaki bernama Anwar Ibrahim."
Sungguh mendalamnya kata-kata akaq Wan Jijah bila di analisa dalam konteks pendedahan salahl kelakuan seksual Anwar Ben Israel. Berat mata membaca berat lagi tanggungan emosi akaq Wan Jijah. Tapi silap beliau sendiri. Isteri mana yang mampu bertahan ooooiiiii ! 

Nallakaruppan turut di ugut oleh para pembodek dan penjilat tegar Anwar Ben Israel agar berhenti membuat pendedahan. Ok lah kita dengar apa Nallakaruppan hendak katakan dalam video ini, fikir guna kepala otak yang waras dan bukan kepala lutut atau kepala lembu sosialis.


TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...