Sabtu, 10 Mac 2012

RAJA SELEWENG PASIR SELANGOR NAK TUBUH SIASATAN DIRAJA.


Ni lah kan Perompak nak siasat Penyamun, Raja Seleweng Pasir nak tubuh Siasatan DiRaja pulak. Awat Shuhaimi hang dah tak percayakan kredibiliti SELCAT ka?

Itu Raja Seleweng Pasir yang kini menghadapai pertubuhan di bawah Akta Hasutan kerana isu SUK Selangor dulu berkata :
“Saya cabar Dato Seri Noh Omar jika benar beliau bukan seperti ayam jantan hanya berkokok, jaguh berkokok. Kalau beliau betul-betul mempunyai bukti betul ada salah laku yang dilakukan oleh Kerajaan Negeri berhubung dengan apa yang didakwanya di Yayasan Selangor, di Kumpulan Semesta. Dia sediakan gelanggang kita berdebat. Tak perlu panggil Menteri Besar, saya sahut cabaran. Saya sedia berdebat dengan Dato Seri Noh Omar untuk menjawab khususnya daripada segi isu pentadbiran kerajaan semasa di zaman Khir Toyo dan semasa zaman Tan Sri Khalid Ibrahim. Dia sediakan tempat saya hadir. Hantar di Tanjung Karang sekalipun saya akan pergi.”
Sepatutnya Suhaimi kata:
"Kalau betul-betul mempunyai bukti betul ada salah laku yang dilakukan oleh Kerajaan Negeri berhubung dengan apa yang didakwanya di Yayasan Selangor, di Kumpulan Semesta. kita bawa ke Suruhanjaya Diraja bagi membersihkan nama saya."
Balik-balik debat. Habis semua isu PKR hendak jadikan Pertandingan Debat. Buat apa Debat ? Jom la ke Mahkamah kalau berani. Atau serah diri kepada SPRM. Jangan terjun Lombong dah ler.

Patutlah pepuak skeptik dan Rafizi terkocoh-kocoh buat isu Majlis Pertunangan anak DS Najib sebab nak kaber line skandal penyelewengan pasir terbesar di alaf ini.

Kpada Suhaimi anda patut diperingatkan mengenai dokumen-dokumen skandal Penyelewengan Hasil Pasir Milik Harta Awam Terbesar di alaf ini yang turut membabitkan Dana Awam:-








Dokumen-dokumen di atas hanya boleh di jawab oleh Suhaimi di dalam mahkamah atau di dalam prosiding Suruhanjaya Siasatan DiRaja dan bukan di dalam perdebatan mahupun di dalam Mahkamah Kangaroo SELCAT.

Amacam Suhaimi ada berani ka ???? 

Jangan berselindung di sebalik isu tolol Rafizi pasal Majlis Pertunangan anak DS Najib. Nampak sangat cara tu ko punya pucuk sudah mati sama macam Anwar Ibrahim cuma Anwar Ibrahim laku juga lah kat dalam MAJALAH PORNO DI JEPUN. Ko plak Suhaimi ?????? Takkan ko cuma nak pemes sebagai RAJA PENYELEWENGAN PASIR dan RAJA MULUT CELUPAR? 

Anak buah ko yang beromen dalam pejabat apa cer sekarang? Ustaz Badrul Amin boleh enter frame.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...