Isnin, 5 Mac 2012

" ... OSTAT CIUM PUSAT MAMA ..." ???? BILA ANAK KECIL BERBICARA ????



Dari maklumat yang kami The Unspinners terima, penyiasatan masih sedang dibuat dan Ketua Penguatkuasa, Ustaz Rafli masih belum sediakan laporan.

Suami perempuan sudah dipanggil buat kenyataan.

Setakat ini, tidak banyak didengar mengenai suami perempuan yang berkhalwat dengan Ustaz Badrul "Burit". Hanya diketahui bahawa dia adalah orang yang melaporkan kepada JAIP dan datang bersama untuk menyerbu.

Difahami isterinya telah hilang dua malam sebelum itu untuk pergi mendapatkan "kounselling istimewa" dari Badrul "Burit" yang hanya dilakukan pada pukul2 dan 3 pagi. Si suami naik birang bila membaca SMS cinta isterinya dengan Badrul "Burit". Isteri takut dan lari.

Isnin lepas, isteri sudah failkan permohonan untuk bercerai di mahkamah.

Gerak kerja psywar agak kurang menyiasat dan mendapatkan maklumat dari suaminya. Inilah peluang untuk blogger yang berdekatan dengan Kuantan membina nama dan kredibiliti. Bagi mereka yang ada maklumat begini kasilah pada blogger untuk spinkan.

Tentu sekali, anak dua tahun yang dikatakan berada sebilik dengan ibunya dan Badrul "Burit" pasti dapat memberi maklumat. Kanak-kanak tidak bohong selalunya. Kalau kanak-kanak itu tidak dapat didekati, pastinya kaum keluarga perempuan tersebut ada mendekati kanak-kanak itu untuk korek nak tahu apa mak buat.

Manalah tahu kanak-kanak itu akan kata, "Adik tidur di bawah. Mama tidur di atas dengan Ustaz." Lagi panas kalau budak ini ada gambarkan nampak ustaz cium pusat dan peha mama.

Pasang-pasanglah telinga dengan orang-orang di kedai kopi Beserah khususnya di kalangan orang-orang perempuan. Mana tahu dapat disahkan kejadian demikian?

Dapat maklumat sahih macam begini, tak payah dakwa dan bicara di mahkamah. Perlawanan dah menang sebelum ia bermula. 

TQ LAH THE UNSPINNERS ... INI KIRA MAIN CIPLAK JE ...

GERENTI ADA ORANG PAS & LEBAI PKR  KATA ARTIKEL INI BERDOSA DAN FITNAH. YA LA TU. KEPALA HOTAK DIAORG LAH.

TEPUK DADA TANYALAH IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...