Isnin, 19 Mac 2012

CABANG PKR KUALA LANGAT DI TUTUP??

 

Seorang sahabat Hamba yang berada di Kuala Langat baru sebentar tadi memaklumkan kepada hamba bahawa Cabang PKR Kuala Langat akan di tutup secara rasmi. Bila entahlah. Kemudian katanya, malam semalam satu sepanduk besar dengan wajah Nurul Izzah mengajak semua hadir ke ceramah Calun-Calun PRU 13 pada malam esuk di Kg Sawah. Katanya lagi,  kemungkinan ada Majlis Pengisytiharan Selamat Tinggal PKR sepertimana terjadi di Ipoh Barat dahulu.

 

Hamba bertanya kepada beliau 'Kenapa Cabang Kuala Langat di tutup ?"

Beliau menjawab, " Dolah Sani sudah sabotaj, Ketua Cabang Kuala Langat pun sabotaj ... teruk PKR Kuala Langat sebab Faekah nak dijadikan calon PRU 13'.

Baru-baru ini Badrul Amin di tangkap berkhalwat dengan isteri orang dan Dolah Sani Ahli Parlimen Kuala Langat bernikah baru dengan seorang ahli Majlis Daerah Kuala Langat kononnya. Terbaru video salah kelakuan seksual Anwar Ben Israel dengan Siam Doll bakal meletop di pasaran. 

Hj Hadi Ben Yahudi dan Rabbai Nik Aziz sudah menghalalkan kerjasama dengan regim Yahudi Zionis semata-mata untuk mempertahankan Anwar Ben Israel. 

Jadi apalagi tinggal dengan Regim Punah Ranah ? Melainkan sisa-sisa belaka sahajalah. 

Dalam banyak-banyak projek ternakan pula apakah kisah Projek Kambing Jamnapari Husam Musa?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

elaklah majlis pemimpin besar PR mereka di adakan juga majlis perpisahan dan selamat jalan
kepada PKR di sebelah pentas utama!!!

sebelum tu....cecuba tanya mana janji yg dulu tu...elok buat debat atau bertekak dlm majlis tu bersama pemimpin!! seperti mb khalid di sergah oleh penduduk kg pasal isu tanah di ijok dulu tu!!

pastu baru buat sidang sayonara!!!

Tanpa Nama berkata...

Ello macam macha la. Tulis macam2 jadi cacamarba. Apa isu ni? Hihihihi

ANTARA KETOLOLAN UMNO.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...