Ahad, 26 Februari 2012

REGIM SOSIALIS PRO ZIONIS DAP RASIS PENANG BERTINDAK KASAR KEPADA PEMIDATO UMNO DI SPEAKER'S CORNER.


Petikan sepenuhnya dari blog Mega Bidaman:-
 


Terkini (jam 7:45mlm , 26 Feb 2012) , dari maklumat rakan2 seperjuangan yang berada di Pulau Pinang, ramai penyokong2 DAP sekarang berada di 'speaker's corner' Padang Kota . Menurut status facebook rakan Aktivis Pendang Junior (APJ)  yang turut berada di sana mengatakan mereka telah dikepung dengan lebih kurang 500 orang penyokong2 DAP  .

Menurut APJ juga, Ketua Menteri Pulau Pinang sendiri telah turun di 'speaker's corner' untuk memberikan ucapan. Apabila dilontarkan dengan kata-kata "jangan rasis pada melayu" , Lim Guan Eng telah membalas dengan memaki hamun pada UMNO ('lu UMNO pergi mampuss!!') dan pergaduhan di atas pentas bermula. Aku juga dikabarkan ada adengan tumbuk menumbuk berlaku?

Khabarnya juga, kereta Lim Guan Eng telah terlanggar seorang rakyat semasa keluar dari Padang Kota .Hmm langgar lagi !! Aku masih tunggu 'update' dari kawan2 di Penang , harapnya tiada apa-apa yang serius berlaku. Pada semua rakan-rakan yang berada di 'speaker's corner' Padang Kota, Penang. Aku tabik dengan semangat korang semua !

Ada klip video menarik di blog Mega Bidaman mengenai insiden tersebut klik di sini BIDAMAN

Pada 1969, Mei parti politik sosialis pro zionis DAP rasis jugalah telah memulakan dan mencetuskan tragedi 13 Mei 69. Kini melalui insiden terbaru membuktikan bahawa DAP rasis adalah sebuah aprti politik berasaskan kepada fahaman rasisma tegar dan suka mencari gadoh apabila di kritik teruk. DAP rasis tidak pernah menghormati hak pribumi dan agama Islam pun selama ini.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...