Isnin, 13 Februari 2012

PAKATANG MAKAN RAKYAT ... RAKYAT MAKAN HATI.

Dalam regim sosialis Pakatang pada hari ini kita berjaya melihat kemunculan 'Raja' dan 'Ratu' yang amat terkenal sehingga ke Jepun. Kita selusuri kembali rentetan beberapa peristiwa penting yang menabalkan pemimpin-pemimpin regim sosialisma Pakatang hancus menjadi 'Raja' dan 'Ratu'.

RAJA LIWAT/ RAJA DRAMA /RAJA PORNO
Perlu ke hamba menjelaskan lagi di sini? Anda memang pandai. Malangnya, ahli dan penyokong serta simpatisan regim sosialisma Pakatang hancus tidak sepandai anda. Mereka cuma sepandai tupai melompat dari ranting ke ranting , cabang ke cabang, sambil menukar warna macam chameleon.. 'Meet Uncle Husin' pernah bertanya kepada pokok. Pokok jawab ' Pokok pun dah bergoyang ..... Takkan tak tau lagi brader????"

RATU BOGEL ELIZABETH WONG.
Kisahnya sungguh tragis sehinggakan muslimah PAS mengalirkan airmata mereka. Ianya berlaku sewaktu Eli Wong terlupa pakai seluar dalamnya.Kesempatan itu telah di ambil oleh Hilmi Malik yang dikatakan menurut kehendak Azmin Ali. Kononnya Azmin Ali mahu menjatuhkan Khalid G sebagai MB. 

Eli Wong meletak jawatan kemudian di pujuk semula kononnya teraniaya. Dengan restu mahadewataraya Nik Ajih si penghina baginda Rasulullah s.a.w. diampunkan dosa Eli Wong kerana memakai sehelai tudung nipis berwarna hitam. Skandal itu menjadi sunyi dalam tempoh yang agak panjang. Meletop semula apabila Hilmi Malik di tahan oleh pihak berkuasa Indonesia kerana memiliki dokumen perjalanan palsu. 

RAJA PASIR.
Takde ribut, takde angin .. tup-tup RPK mendedahkan beberapa bukti yang mengaitkan dua orang ADUN di Selangor berkaitan dengan KSSB dan DOUBLE DIGNITY (sekarang mungkin sudah menjadi DOUBLE JEOPARDY). 

RPK turut mengaitkan satu kes pembunuhan seorang Datuk yang masih dalam siasatan dengan isu skandal penyelewengan pasir di Selangor. Siapa yang kena? Khalid G kena lagi ........ 

RAJA  GERAN.
Regim Sosialisma Pakatang hancus memang terkenal dengan pelbagai Geran kecuali Geran Hakmilik Rumah Mampu Beli sahaja. Sebut sahaja mengenai Geran, regim Sosialisma Pakatang Hancuslah menjuarainya. Agak hairan kerana dalam banyak-banyak Geran yang diterbitkan oleh mereka hanya satu sahaja Geran yang berjumlah RM300 juta yang lain takkan melebihi RM100.00. Hamboi.... ada kena mengena ke dengan gaji Punaisihat Ekonomi RM1.00 sahaja?

Kesemua Raja dan Ratu kelahiran regim sosialisma Pakatang hancuss memang gedik-gedik dan gebab-gebab. Cukup makanlah katakan. Tapi rakyat ? ...... Makan hati Berulamkan Janji Kosong.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...