Ahad, 12 Februari 2012

MELETOP ! DAP TAMIL SAMA RAMASAMY KELLUAR DAP SEBAB KENA BULI DENGAN CAUVINIS CINA DAP!


Prof.Ramasamy Timbalan Ketua Menteri II akan dihadapkan ke biro disiplin minggu ini oleh DAP kerana 'melanggar' syarat Parti DAP dengan melawan Karpal Singh. Dikabarkan beliau akan dipecat dari jawatan Timbalan Ketua Menteri dan diganti dengan 'budak suruhan' DAP RSN Rayer,dan dikatakan juga bahawa nama beliau akan dikeluarkan dari calon DAP Pulau Pinang 

Sehubungan dengan itu @princeofpilah mendapat sebuah info terkini mengenai sebuah mesyuarat tertutup oleh Prof.Ramasamy dan pemimpin pemimpin Tamil DAP dan menurut sumber rahsia, kemungkinan pemimpin pemimpin Tamil DAP akan keluar dari DAP sebagai tanda protest terhadap ketidak-adilan DAP kepada Prof.Ramasamy. Lihat foto diatas. 

Tindakan DAP ini dilihat sebagai usaha untuk mematikan peluang Komuniti Tamil untuk maju keatas dalam hieraki pimpinan DAP,dimana telah lama dipegang oleh komuniti Singh. 

Komuniti Tamil merupakan etnik India paling ramai di Malaysia,dan jelas dilihat ditindas oleh kaum Cina dan Singh di DAP. 

Menurut sumber lagi,penyokong penyokong DAP Tamil juga dikatakan akan turut keluar parti DAP dalam waktu terdekat. 

Sumber: Prince of Pilah

KOMEN ISTIMEWA HAMBA: 
Laaaa .. Patot semua cai DAP rasis di fesbuk sejak dua menjak ini semakin meroyan dan sakit jiwa. Tu la pasal kan siapa kata DAP ini sebuah Parti untuk Berbilang Kaum? DAP hanya untuk CAUVINIS CINA DAP dari DINASTI LIM dan si tua kutok Penasihat DAP seumur hidup yang lahir di Tanah Besar China.

TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...