Sabtu, 14 Januari 2012

SIAPA PUNYA KERJA LETUPKAN 3 BIJI BOM HARI ITU?


Utusan Malaysia pernah melaporkannya dan Papa Gomo menulis mengenainya:-

99% menyatakan Anwar Ibrahim akan didapati bersalah dalam kes liwatnya. Dan pada 9.01.2012 tempoh hari persedian rapi telah dilakukan bagi menerima hakikat Anwar Ibrahim akan didapati bersalah dan disumbat ke dalam Sg Buloh.

Yang tahu akan dibebaskan hanya Hakim dan juga Anwar Ibrahim sahaja, maka bagi pergerakkan Angkatan Muda Keadilan mereka mesti memastikan sesuatu dalam mana mengajak rakyat melakukan rusuhan bagi membebaskan Anwar Ibrahim.
Azmin Ali pula sudah mengeluarkan kenyataan bahawa beliau akan memecahkan pintu penjara dalam membebaskan Anwar Ibrahim dan tidak akan peduli pekara itu sama ada mendapat tentangan ataupun tidak.
Papa Gomo menulis mengenai dua senario baca seterusnya di sini PAPA GOMO 

Anwar Ibrahim dan regim pakatan sosialis selalu menyalak mengenai campurtangan politik di dalam kes nya. Kenyataan itu memang benar kerana regim pakatan sosialis sentiasa saja campurtangan di dalam kes tersebut. Manakala Barisan Nasional dan UMNO sentiasa mengelak daripada mengulas kes liwat II Anwar. 

Dari awal sehingga pada 901 dan berterusan Anwar Ibrahim mengheret regim pakatan sosialis ke dalam kes liwat II. Malah Anwar Ibrahim 'melancung' ke luar negara memberi ceramah-ceramah politik di sana sini mengenai kes liwat II. Begitulah hebatnya campurtangan politik regim pakatan sosialis di dalam kes liwat II Anwar Ibrahim. Pemimpin UMNO sahaja yang buat derk!

Hanya kami para bloger tak bertuan dan tidak bernaung di bawah mana-mana unit tempur siber BN atau UMNO yang kerap melapurkan dan mengulas mengenainya. Itupun kami di tuduh diarahkan berbuat demikian. Kami menafikannya. Malah setiapkali kami mengulas mengenai kes liwat II setiapkali itu jugalah letih kami melayan sms daripada wakil pemimpin UMNO dok beri 'nasihat-nasihat skema seperti' 'jangan tulis nanti UMNO di tuduh' dan 'Jangan jadi liabialiti kepada UMNO lah' ' U all buat UMNO malu lah " dan macam-macam lagilah. 


Bayangkanlah sampai kami di jerat masuk dan di pujuk sebegitu rupa oleh UMNO dan BN dengan pengiktirafan sebagai Pejuang Barisan Hadapan !(dengan harapan kami tidak melapurkan dan mengulas lagi mengenai kes liwat II anwar Ibrahim- pujukan secara halus) Begitulah pemimpin UMNO/BN berusaha bersungguh-sungguh untuk di lihat tidak campurtangan dalam kes liwat II Anwar Ibrahim.


Justeru itu, sudah pasti kejadi letupan bom tersebut tiada kaitan langsung dengan UMNO/BN, PERKASA mahupun PEKIDA. Kalau begitu pihak siapa yang mempunyai motif untuk berbuat demikian? Anda tentu sudah dapat membuat agakan yang bijak.


TEPUK DADA TANYA IMAN! 

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kan biasa dorang lempar batu sembunyi tangan yg dah luka tu....sendiri buat tuduh orang lain pula...skrip sama jer

Tanpa Nama berkata...

Taktik pkr ni sebiji taktik yahudi jahanam . Jika dah bunuh kanak-kanak kecil palestin mereka akan menuduh orang palestine sendiri yang melakukan pembunuhan tersebut. Alasanya kerana pelestin pengganas dan pembunuhan dilakukan akibat keganasan palestine. Sekarang pkr gunakan taktik tersebut. Tuduh dulu walaupun mereka sendiri yang lakukan.

Tanpa Nama berkata...

apa yang tulis oleh papagomo itu ada kebenarannya. Apa yang dirancang oleh Bapak konspirasi lain pulak jadi ceritanya. Ingatkan bersalah,tiba-tiba tak bersalah. Terkejut beruklah dia orang. Mana tak kecewa dia orang, tengok saja muka pemimpin mereka. Tapi bom jangka telah dah dipasang untuk tujuan memburukkan polis dan kerajaan, biar rakyat memberontak dan menghukum kerajaan dalam pru13 nanti. Tapi bagi pencacai dia mana tahu konspirasi orang kuat PKR. Kalau ada yang mati pun bukan dia orang. Itu baru bom bunyi mercun, belum bom yang lebih kuat lagi yang akan meruntuhkan penjara sungai buluh.
polis kena siasat kes ini cara terperinci
cari siapa dalang yang memasang bom itu
boleh pernah kejadian ini berlaku di negara kita yang mengakibatkan kecederaan orang awam akibat bom jangka
mereka memang dah merancang untuk membuat huru hara jika anuar didapati bersalah. tengok saja penyokong yang datang ada membawa senjata pedang. Janganlah nak menuduh umno, perkasa dan pekida melakukannya untuk apa pun tiada faedahnya nak buang duit. Dari kaedah bom jangka yang dipasang seperti berlaku kat selatan Thailand pulak..itu andaian saja. Dia orang kan pakar bom di sana sebab ramai askar thailand yang mati kena bom jangka. Cuba polis dapatkan matlumat dari sana, ada tak sama bahan yang dipakai atau ada bahan yang boleh dapat di kelantan. Kan kempen terakhir anuar di Machang kelantan, manalah tahu ada penyokong tegar dia pakar dalam bidang itu...atau kaum kerabat mereka di seberang sempadan sana. Siasat jangan tak siasat takut nanti polis pulak kena bom menjangkit seperti di selatan thailand. Kita tak mau perkara ini terjadi di bumi malaysia. kami sayangkan rakyat malaysia jangan ada rakyat malaysia terkorban akibat perbuatan yang tk bertamandun ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...