Sabtu, 14 Januari 2012

DI HUJUNG NYAWA POK NIK HALALKAN BUDAYA KLABBING.



Komen daripada pembaca MYMASSA:- 
Tanpa Nama berkata...
biasalah kuman seberang laut nampak.. gajah depan mata buat tak tau je.. kalau hamPAS boleh menegur melaka, kenapa tak tegur kelantan? owh lupa.. TAK BOLEH TEGUR APA PAS BUAT, NANTI KENA PECAT MCM HASAN ALI.. tegur org lain tak apa.. inilah sebenarnya yang berlaku dalam masyarakat kita.. tak payah tgk jauh2.. tgk dalam keluarga atau jiran kita.. ada yang sibuk suka pi serbu dan tangkap anak org, tapi anak sendiri pun terlibat maksiat.. niat tu tak betul.. pi tangkap anak org pastu heboh satu kampung.. Allah Maha Besar.. pasti kena balik kat batang hidung.. tgk harian metro hari ni.. Ladies nite jemput black.. dulu tentang sangat hiburan oleh kaum wanita ni.. tapi skrg dok sibuk cari bakat.. pastu jemput black penyanyi undangan.. bila ada yang mempersoalkan dalam facebook nik aziz, org tu dihentam pulak.. jadi nmpk sgt la yang pas buat semua halal.. ok kata hanya untuk wanita.. tapi bolehkan pas beri jaminan bahawa mereka ini tak akan buat persembahan dihadapan lelaki kelak? kesimpulannya lain kali jangan dok mengata org sangat.. tgk diri, keluarga kita dulu.. http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Blackjadititikhitam/Article/index_html
 Sep Oghe Pue Jah ! (Untuk Perempuan Sahaja) tapi ada penyanyi lelaki. Astaghfirullahal-adzhiim .... Kelab Malam mungkin di dalam pertimbangan PAS Kelantan memandangkan hasil bumi dan khazanah negeri semakin menipis. PAS tidak risau jika ianya berlaku sebab UMNO kan ada untuk dipersalahkan? Buktinya sudah ada lihat video kumpulan koir KAK UDA pom-pom Gurlz. Budaya joget-joget ini dalam Pakatan mencontohi idola mereka yang hendak ditabalkan menjadi Perdana Menteri Malaysia.



Apa pendapat anda setelah melihat joget Anwar Ibrahim?
Hilang Sakit Tulang Belakangnya kan.

TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...