Rabu, 11 Januari 2012

PASCA 901- LIWAT SUKA SAMA SUKA MAJLIS PEGUAM MAHU IANYA DIHALALKAN!


Kita pernah dikejutkan dari lena yang panjang mengenai pendedahan Seksualiti Merdeka yang telah lama berlangsung secara diam. Itu sewaktu masih berlansung hangat kes liwat II Anwar Ibrahim. Setelah itu kita dikejutkan lagi dengan keputusan mahkamah membebaskan Anwar Ibrahim dari sabitan kerana kekurangan bukti dan bukan kerana liwat tidak berlaku. Selepas itu Anwar Ibrahim ke Mumbai India, kerana mahu berceramah mengenai Hak Asasi Manusia. Mumbai adalah sebuah bandar di dalam sebuah negara sosialis yang sudah mahu memansuhkan seksyen 377 kesalahan jenayah seks luar tabie' dan mahu menghalalkan amalan seks luar tabie'. Ianya sudah menjadi sebuah indstri perlancungan yang begitu lumayan kepada bandaraya Mumbai.


Kejutan itu tidak berakhir. Kini Majlis Peguam bersama penganjur Seksualiti Merdeka mahu mencabar arahan Polis mengharamkan Seksualiti Merdeka.

Ini berlaku berbetulan dengan lawatan Anwar Ibrahim ke Mumbai. Apabila difikirkan dan direnungkan kembali adakah Anwar Ibrahim sudah bercita-cita mahu menjadikan industri hiburan amalan seks luar tabie' sebagai salah satu punca pendapatan hasil negeri Selangor melalui cukai pusat hiburan?

Ini tidak mustahil malah sudah kedengaran khabar-khabar angin mengatakan jika Pakatan menguasai Selangor dalam PRU 13, sebuah bandaraya hiburan seperti Las Vegas beserta percutian Curise di Pulau Peranginan buat pengamal seks luar tabie' akan dibangunkan.Tidakkah anwar Ibrahim juga Penasihat Ekonomi Selangor berbayar RM1.00?

Adakah kita mahu Malaysia dikenali sebagai destinasi perlancungan LGBTIX yang termasyhur? Buat malu sahaja.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Disebabkan itu la Kes Saiful mesti dibuat rayuan. Jika tidak Kes Anwar Vs. Saiful ini boleh dijadikan rujukan kes pada LGBTIX ni....

Tanpa Nama berkata...

KALAU JADI BUAT AKU AKAN BUAT LAUNGAN JIHAD YG MENOLAK POLITIK TAPI PENEGAK SYIAR AGAMA ISLAM...

KALAU BERANI TOLONG BUAT DAN JADIKAN KENYATAAN APA YG BANGSAT NI CITA-CITAKAN...

PEJUANG HAMAS...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...