Khamis, 19 Januari 2012

'HAK KEBEBASAN PERLU SELARAS DENGAN KESELAMATAN NEGARA' H20 TIMBANG KILO.

"Jika kita bercakap tentang undang-undang baru yang kita kemukakan, transformasi yang cuba dibawa oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak, kita perlu imbangi antara kepentingan negara dan keselamatan negara, hak dan kebebasan. Ini mengambil masa, dan saya percaya majoriti rakyat Malaysia sanggup memberikan kita masa," 
~ H20 MENTERI TIMBANG KILO.
""A politician is a person who says one thing, does the opposite, and fails to acknowledge the contradiction. A leader is a person who does the right thing, no matter the consequences."  ~ Kevin Hasset

"The necessary thing for the triumph of evil is for good men do nothing" 


" Laws are made to be broken" Pakatan 1998-2012


"If you have ten thousand regulations you destroy all respect for the law." Winston Churchill


"If you have an important point to make, don't try to be subtle or clever. Use a pile driver. Hit the point once. Then come back and hit it again. Then hit it a third time - a tremendous whack."
Winston Churchill


Kelemahan paling ketara pada pemimpin UMNO seperti H2O ialah kegagalan beliau memahami strategi Pakatan dan sejarah dunia. Beliau hanya bergantung kepada maklumat-maklumat perisikan sahaja tanpa merujuk dan membuat analisa mengenai sejarah kebangkitan Hitler yang merupakan mercutanda kemenangan puak Sosialisma.


Hitler dan parti NAZI (Sosialis Nasional) berjaya bangkit walaupun kalah di peti undi. Mereka hanya melakukan propaganda :-
  1. Memberikan imej Penyelamat Bangsa Jerman
  2. Mempamirkan solidariti melalui perhimpunan raksaksa.
Ini menimbulkan ketegangan kepada pihak parti yang menang. Walaupun seluruh rakyat Jerman tahu Hitler adalah seorang 'Gila Kuasa' namun propaganda berterusan oleh Goebbels berjaya menambat hati majoriti rakyat kelas bawahan Jerman. Hitler di lihat sebagai penyelamat bangsa Jerman. 

NAZI menjadikan Yahudi sebagai sasaran politik mereka samalah seperti Pakatan menjadikan tema Melayu dan agama Islam sebagai sasaran politik mereka pula. 

Akhirnya parti yang menang akur kepada tekanan politik Hitler dan NAZI Jerman. Hitler kemudiannya di angkat menjadi Kaiser Jerman walaupun NAZI tidak menang di peti undi.

Kesimpulannya adakah kita menyedari taktik Pakatan yang meniru cara Hitler dan NAZI? Sosialisma telah melahirkan sebuah regim yang amat zalim seperti HITLER NAZI tetapi demokrasi Raja Berperlembagaan pernah melahirkan sebuah pemerintahan yang mampu mengalahkan regim sosialis sekejam Hitler. 


Pakatan tidak syak lagi adalah sebuah regim sosialis yang bakal muncul sebagai sebuah regim sekejam Hitler dengan sedikit pengubahsuaian melalui doktrin zionisma.
Apakah anda akan mengundi Pakatan atau Barisan Nasional?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...