Ahad, 1 Januari 2012

GERAKAN SMM MERUSUH DINEUTRALISASIKAN DI AMBANG 2012.


KINI sudah masuk tahun baru masihi 2012 bersamaan dengan hijriah 1433. Di ambang 2012, usaha SMM dan AMK untuk merusuh di UPSI telah berjaya digagalkan oleh pihak UPSI, polis dan mahasiswa bijak. Diharapkan tindakan susulan dan berjaga-jaga di semua IPT. Berikutan dengan semakin hampirnya 9hb Januari 2012, di mana dalam persediaan menghadapi 901, Anwar kini berada di Phuket Thailand untuk mandi bunga membuang sial badannya dengan seorang tok sami Siam. Inilah antara perkara khurafat yang dilakukan oleh si gay tua kerepot selama ini. 


Amat malang sekali kerana si gay tua kerepot memperalatkan dan mengheret rakyat Malaysia khususnya segelintir minoriti mahasiswa dalam SMM dan BEBAS ke dalam kancah masalah peribadinya.dalam gambar di atas, anak-anak ikan anwar ibrahim cuba mencetuskan rusuhan bagi menghalalkan liwat, rogol dan amalan seks bebas luar tabie' anwar ibrahim. Akibatnya, Adam Adli dan Shukri SMM telah di tahan polis. 


Kita bertanya kepada diri kita sendiri kenapakah mereka sanggup mengorbankan masa depan mereka sendiri untuk seorang gay tua kerepot ? Si gay tua kerepot kini berada di Phuket untuk membuang sial badannya. Nampaknya, kesialan tersebut terkena kepada mahasiswa yang menjadi anak-anak ikannya. mereka sendiri yang mencari padah. Sungguh malangnya nasib mereka kerana mempercayai penipuan dan pendustaan seorang gay tua kerepot seperti Anwar Ibrahim. Diharapkan mereka cepat sedar agar daapt menyambung kembali pengajian mereka secara aman. Mereka telah tersilap berkorban.

TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...