Sabtu, 7 Januari 2012

DS KADIR SH FADZIR DIMANIPULASIKAN.


Kini di fesbuk sedang tersebar meluas kenyataan yang dikatakan dikeluarkan dari mulut DS Kadir Sh Fadzir. Samada ianya benar atau tidak, hamba lebih cenderung mengatakan ianya hanya putar belit dan helah jahat pakatan sahaja. Lihat di bawah ini 


Ini merupakan serangan balas daripada mereka terhadap kenyataan Hasan Ali. Tidak fasal-fasal DS Kadir Sh Fadzir dijadikan modal dalam serangan balas mereka. 

Kita sedia maklum bahawa tukang-tukang fitnah mega pecacai upah pakatan memang gemar membuat provokasi dan putar belit seperti ini. Ini bukan kali pertama mereka melakukannya. Keji sungguh. 

Sebelum ini pun mereka pernah memutarbelitkan ucapan DS Najib, TS Mahyuddin Yassin, kenyataan Tun Dr Mahathir dan ramai lagi. Malangnya apabila mereka dikantoikan mereka masih tetap tidak berhenti daripada melakukan pembohongan demi pembohongan untuk mengaburi dan mengelirukan pemikiran rakyat. 

Mereka sanggup melakukan apasaja demi kerakusan dan ketamakan mereka merampas kuasa. Malaysia tidak akan menjadi bertambah baik jika kelompok pembohong dan pendusta seperti mereka menguasai Malaysia.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...