Rabu, 14 Disember 2011

PAPA GOMO BERCERITA PASAL CICAK KOBENG TUKAR WARNA,

CICAK KOBENG CAP IKD SUKA MENGAWAN BILA BERTEMU.

Anda wajib membaca pendedahan yang di buat oleh Papa Gomo mengenai gerakan halus lagi berstrategi sejak 1998 mulai meresap masuk secara diam-diam ke dalam UMNO dalam 2001 semakin kuat selepas 2004 dan berjaya melemahkan UMNO /Barisan Nasional pada 2008. Apa pula selepas itu. Kronologi itu di tulis semula  Ini bukan cerita dongeng. 


1998: Kebangkitan Reformasi di dokong oleh lulusan IKD.

2001: Mula menyusup masuk dalam UMNO melalui pemimpin yang pro Anwar. Mula mendesak Tun dr Mahathir turun dengan alasan menjadi liabiliti kepada UMNO.

2004: membantu Pak Lah memenangi PRU 12 dengan majoriti besar. Hasilnya? Anda sendiri tahu ANWAR IBRAHIM DIBEBASKAN. Inilah kejayaan pertama mereka. Mangsa pertama mereka ialah grup MYKMU yang merupakan grup pertama dalam UMNO dalam perang siber. Tak percaya? Nantilah. Habis semua peralatan komputer grup MYKMU di campak keluar oleh grup IKD. 

2008: Pak Lah kalah teruk disebabkan Anwar Ibrahim bebas. Manakala gerakan perang siber telah dilumpuhkan tanpa ada ganti. Mereka mengharapkan agar proksi mereka menggantikan Pak lah malangnya DS najib pula dinaikkan. Bermula gerakan dinamakan GERAKAN ANTI NAJIB -GAN. Mereka mula membawa masuk otai-otai bekas Reformis 98 ke dalam UMNO sebagai 'Penasihat-penasihat siber' Banyak maklumat pejuang siber UMNO telah didedahkan oleh mereka kepada pejuang siber Pakatan dap pkr pas. Bermulalah kononnya PEMBAHARUAN yang membawa idea dan semangat PRO ANWAR.

2011: Kumpulan Pembaharuan yang dianggotai oleh bekas-bekas otai IKD dan Reformis 98 serta Universiti Bangsar Utama mula melakukan desakan dari dalam dan menghapuskan pengaruh-pengaruh kumpulan siber UMNO yang lain. 

Seterusnya sila baca di sini

Selamat membaca dan berfikir mengenainya. Fikirkan juga apa yang Tun Dr Mahathir pernah ucapkan mengenai kebimbangannya mengenai IKD.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...