Rabu, 14 Disember 2011

DEWAN MUSLIMAH PAS MENYOKONG SHAHRIZAT MENYAMAN MAQ LEMPIRA ZURAIDA.

SUATU TAMPARAN HEBAT BUAT KUMPULAN PEMBAHARUAN.

Salah satu ketakutan kumpulan Pembaharuan (IKD + UBU + Bekas Reformis 98 kem UBU) ialah penyatuan antara PAS dengan UMNO. Jika ini berlaku segala perancangan mereka akan musnah samasekali. Mereka mahu pemimpin seperti Kak Ijat diketepikan kerana beliau berjaya menyatukan dan mendekatkan dirinya dengan dewan Muslimah PAS tanpa bantuan daripada sesiapa pun. Prospek ini amat mengerikan kumpulan Pembaharuan. sudah tentulah kumpulan Pembaharuan UMNO akan menafikannya dengan cara menuduh pihak yang mendedahkan agenda jahat mereka sebagai ortodoks dan membenci pembaharuan. Ini tidak benar. Tidak ada kumpulan ortodoks, kumpulan konservatif atau apa-apa kumpulan selain kumpulan Pembaharuan sahaja di dalam UMNO. 




GRUP PAS REFORM DI DALAM PAS - ADUKA TARUNA.


Artikel terkini Anuar Mohd Nor yang cuba merosakkan perhubungan baik PEKIDA dengan UMNO  Lihat bagaimana beliau sendiri tidak menyokong penerbitan semula
 '50 Dalil Kenapa Anwar Tidak Boleh Menjadi PM'


UMNO REFORM DI DALAM UMNO - ANUAR MOHD NOR.

Kini Anuar Mohd Nor sedang membina persepsi kononnya unit-unit siber UMNO bertindak sendirian dan secara terpisah. Sedangkan ini tidak benar belaka. Unit-unit siber UMNO saling kenal mengenali antara satu sama lain dan NADI RAKYAT merupakan wadah di mana persefahaman dicapai oleh semua. 

Lihat apa yang telah berlaku pada PAS sejak Muktamar PAS Jun 2011 yang lalu gara-gara gerak kerja puak bekas Reformis 98.

Apakah perjuangan dan matlamat mereka sebenarnya? Tanya Tun Dr Mahathir.

Baca seterusnya di sini GELOMBANG RAKYAT

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...