Rabu, 7 Disember 2011

MENANGIS KAK WAN JIJAH ANGKARA PAPA GOMO DEDAHKAN 3gp CHEGUBARD.


HABISLAH CHEGUBARD
GENG REFORMASI 98 & UNIVERSITI BANGSAR UTAMA PUNTAK MAMPU MEMBANTUNYA.
(Pendedahan Eksklusif Ekoran Tindakan Kebudakan Amin Iskandar Agen CIA)

Pernahkah anda mendengar Fraterniti Geng Reformasi 98 dan Universiti Bangsar Utama (UBU) ? Tentu pernah. Sesetengah ahli fraterniti tersebut menjadi bloger upahan dalam UMNO malah ada yang menjawat jawatan penting dalam UMNO. Kebocoran maklumat selalu berlaku kerana angkara pendajal-pendajal fraterniti ini. Kelompok ini jugalah yang sering mendajalkan UMNO dari dalam. 


UBU terkenal sebagai tempat menghisap ganja dan berkhayal. Pemikiran mereka terpengaruh dalam khayalan ganja. Disebabkan itulah pemikiran mereka banyak merapu dan merepek hasil pemikiran masturbasi dan onani budaya Amerika Syarikat. Sila ke pautan ini untuk pembacaan lebih lanjut


Berdasarkan kepada maklumat rakan bloger the Unspinners, ada kalangan fraterniti tersebut menjadi agen CIA seperti Amin Iskandar. Malah semasa Amin Iskandar membuat lapuran Polis, beliau ditemani oleh rakan-rakan lamanya dari fraterniti tersebut dan dikenalpasti salah seorangnya adalah seorang bloger kononnya pro UMNO yang dibiayai oleh seorang Menteri dan bekas EXCO PEMUDA MALAYSIA. 

Anda semua tentu ingat mengenai pendedahan klip video Johari Abdul yang sampai sekarang merajok dengan Papa Gomo? Ini berkaitan dengan para penonton klip video salahlaku seksual Anwar Ibrahim dengan Chinadoll. Kesemua manusia yang pernah menontonnya termasuklah Anuar Md Nor UMNO Reform dan Chegu Brad telah di rakam. Reaksi Chegubard menonton klip video tersebutlah yang cuba di halang oleh lapuran polis tersebut agar ianya tidak tersebar luas oleh Papa Gomo. Ini kerana ianya bakal meranapkan kepercayaan kuda-kuda PKR terhadap CheguBard. 

Selepas ini kami sudah berpakat secara beramai-ramai untuk membuat lapuran polis terhadap Amin Iskandar berdasarkan bukti-bukti yang didedahkan oleh rakan bloger The Unspinners bahawa beliau adalah seorang agen CIA yang membahayakan keselamatan negara. Puak-puak fraterniti yang lain akan turut di seret. Inilah cara orang Jantan Berlawan dan bukannya dengan cara fraterniti tersebut yakni secara tikam belakang dan pengecut.

Kami tidak gentar pun.

TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...