Rabu, 7 Disember 2011

BERAPA PENDAPATAN ANAK BERANAK ANWAR IBRAHIM DAN ABANG KEPADA KHALID G?

TWO FOR ME !!! NONE FOR YOU !!! HA HA HA 

CAKAP TAK SERUPA BIKIN
KATA DULANG PAKU SERPIH
( Kuda-kuda Pakatan Haramjadah Di Tipu Hidup-hidup)

Dalam Kumpulan Semesta, bosnya ialah abang kandung kepada Khalid G. Itu PKR di Selangor. Di Kelantan, anak menantu pun di ambil bekerja dengan GLC kerajaan negeri tapi air masih kotor. Itu di Kelantan. Di Pulau Pinang pula, jangan ceritalah semua orang tahu siapa menerajui semua syarikat-syarikat pemaju yang memperolehi beratus juta projek secara Direct Nego daripada kemurahan hati Lim Guan END. Di Perak semasa DAP rasis memerintah kita pun tahu siapa yang paling banyak dapat merompak tender. Di Selangor, DAP rasis merompak semua tender untuk bumiputera melalui proksi kuda dalam PKR dan PAS. 

Pernahkah kita mendengar kuda-kuda lemau buta tuli Pakatan Haramjadah menceceh mengenainya? 

Berapakah pendapatan yang diperolehi oleh Khalid G dan abangnya di dalam KSSB? Berniaga rugi tapi gaji dan elaun abangnya dalam KSSB hambuih mengalahkan apa yang diperolehi oleh kakitangan NFC. 


Kalau NFC hamba tak hairan kerana mereka memperolehi pinjaman yang di bayar kembali kepada kerajaan di samping bekerja keras untuk mendapatkan keuntungan. NFC memberikan enam kali pulangan semula kepada kerajaan dan rakyat dalam bentuk:-
  1. Pembayaran Pinjaman balik
  2. Cukai & duti impot lembu fidlot
  3. Cukai pendapatan pekerja / pengarah
  4. Cukai Keuntungan syarikat.
  5. Pembayaran lesen perniagaan.
  6. Memberikan peluang pekerjaan kepada rakyat.

KSSB pula perompak tulin. Harta kerajaan negeri. Modal tak keluar. Bahan mentah rakyat punya. Pasir kering kontang. Habis tu dimanakah pulangan yang dikembalikan semula oleh KSSB kepada kerajaan dan rakyat?

Inilah perbezaan ketara dalam pengurusan ekonomi antara kerajaan BARISAN NASIONAL dengan Pakatan Haramjadah. Bak kata ramai orang di luar sana ' Kalau Pakatan Haramjadah Hujan Naik Ke Langit, Kalau Barisan Nasional Hujan Turun Dari Langit."

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KATA DULANG ..
PAKU SERPIH ...

NGATE ORANG ....
SENDIRI HAMPEHHH .....!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...