Sabtu, 17 Disember 2011

INILAH SEBAB DAP RASIS AKAN HILANG SEMUA KERUSI. JOM TONTON APEK TUA MEREPEK.

BILA APEK TUA INI MEREPEK
RAMAI YANG BUAT-BUAT FAHAM.

Siapa yang mempercayai kata apek tua ini memanglah jenis sekolah tinggi tapi tak habis belajar.

Suatu soalan kepada Apek Tua ini : Apakah DAP Rasis Mampu Berubah (termasuklah dirinya yang tak berapa nak fasih berbahasa Melayu) ?

Apek Tua ini menuduh DAP dan beliau menerima Islam sebagai Agama rasmi Persekutuan tetapi bukan Tauhid Islam serta syariat Islam. asalkan saja murtad dibenarkan mengikut piagam Hak Asasi Manusia bebas beragama. Anda faham?

Apek Tuan ini menuduh tidak menentang institusi Raja-raja Melayu asalkan institusi itu tidak berfungsi. Anda faham?

Apek Tua ini yakin UMNO tidak akan mampu berubah kerana jika beliau yakin UMNO mampu berubah itu bermakna mengakui kekuatan UMNO. Anda faham?

Apek Tuan ini menuduh pentadbiran DS Najib lebih rasuah daripada pentadbiran terdahulu berdasarkan kepada indeks yang di buat oleh pihak DAP sendiri tanpa di audit oleh pihak bebas ketiga. Jika Apek Tua ini kata pentadbiran DS Najib bagus nanti rakyat tak mengundi DAP Rasis. Anda faham?

Apek Tua ini menuduh Ketua Wanita UMNO adalah korup kerana jika Apek Tua kata Ketua Wanita UMNO tidak korup itu bermakna beliau tidak menyokong aspirasi pengimpot daging lembu yang majoritinya adalah penyumbang dana DAP Rasis. Anda faham?

Anda dengar dan nilaikan sendiri dengan apa yang telah Apek Tua ini lakukan dan sebutkan pada 13 Mei 1969 ' MALAI SI- MATI MELAYU!"


Jangan Lupa juga Teresa Kok kata Apek Tuan ini adalah seorang ATHIES. kalau setakat cakap boleh lah. Adakah anda fikir Apek Tua tidak anti Melayu dan tidak anti Islam ?
MUSTAHIL !

TEPUK DADA TANYA IMAN!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Seumur hidup dok kat tanah melayu nie, tapi cakap melayu pun tak betul. Sakit hati aku dengar dia cakap melayu.

Tanpa Nama berkata...

Apa yang susah sangat..tukar je nama Malaysia kepada MALAYA..

Kalau Burma bole jadi Myanmar, pasai apa Malaysia tak boleh gostan jadi MALAYA.

Best jugak...!

rahman berkata...

DAPig adalah parti komunis.. sampai mati pun si apek ni tak kan terima orang melayu, agama islam dan raja2 melayu sebagi ketua... hanya orang bingai macam Nike ajis, Mat Syabu, dan totok2 PAShit jer yang tak abis2 jadi pencacai dan pembasuh najis mereka!!! melayu tak mudah lupa... tapi orang macam nike ajis dan Mat Syabu jer yang nyanyuk!!

Tanpa Nama berkata...

Apek Tua kata TI kata Index Rasuah lebih teruk lepas DS Najib jadi PM. Adakah ini betul? Sebelum 2008 pembangkang hanya perintah 1 Negeri iaitu Kelantan. Selepas 2008 dah jadi 5 Negeri tetapi sekarang 4. Jadi kemerosotan Index Rasuah Malaysia besar kemungkinan disumbang Oleh Pembangkang. Index diambil bagi seluruh negara dan DS telah menahan dan dakwa ramai pelaku maka index mesti lebih tinggi. Bagaimana TI kata rasuah jadi lebih teruk kerana ianya tidak dapat dibuktikan secara fakta. Mungkin index diambil Dari keluhan Ahli perniagaan yang mungkin juga mengambil kesempatan menipu pemegang saham dengan mengatakan Wang itu dibelanjakan untuk rasuah.

Berbalik kepada isu pembangkang menyumbang kepada index rasuah. Ini mungkin faktor penyumbang :-

1. Harga Pasir yang terus naik di Selangor. Sebelum 2008 hanya RM500 selori. Sekarang RM850 selori. Kenapa begitu mahal jika hanya Kumpulan Semesta yang monopoli? Kecuali Hidden Cost yang makin tinggi.

2. Kelulusan projek begitu susah didapati. Ini mengalakkan lagi rasuah. Kegiatan haram berleluasa seperti mesin kuda; rumah urut; sarang pelacuran dan Penipuan rumah kos rendah.

3. Pembalakan teruk di Lojing dan Gua Musang hingga jadi padang jarak padang tekukur. Perlombongan bijih Besi dan emas yang tak menjaga quality Alam sekitar.

4. Perbelanjaan Penasihat Ekonomi bergaji RM1 tetapi berbelanja besar. Duit rakyat digunakan semberono.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...