Sabtu, 17 Disember 2011

NURUL IZZAH MENGAKUI ANWAR IBRAHIM BEBAN POLITIK.

WACANA SINAR HARIAN
(Bakal Ganti Maharaja Lawak)

Tidak mengejutkan bila dalam Wacana Sinar Harian petang semalam Nurul Izzah mengakui bahawa Anwar Ibrahim adalah BEBAN POLITIK buat pakatan haram jadah. Segala amalan kronisma, nepotisma dan penyelewengan kuasa yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim semasa di dalam UMNO dan menjawat jawatan menteri adalah BEBAN POLITIK. Baca di sini GELAGAT ANWAR.

Pengakuan Nurul Izzah itu hanya setakat kata-kata seorang ahli politik Malaysia. Ahli politik Malaysia memang terkenal dengan pandai cakap saja. Nurul Izzah sepatutnya mengakui bahawa agenda Reformasi yang dijanjikan oleh Pakatan haram jadah telah GAGAL dan seluruh kepimpinan Pakatan haram jadah adalah BEBAN POLITIK kepada rakyat Malaysia. Ahli politik Malaysia juga terkenal dengan sifat KETIDAKJUJURAN mereka terutamanya kepimpinan Pakatan haram jadah. 

Malah, ibu kandungnya dan dirinya sendiri juga adalah BEBAN POLITIK kepada rakyat Malaysia. 

Malaysia menjadi agak terkebelakang kerana terlalu banyak sifat KETIDAKJUJURAN pada ahli politik dan ahli parti politik. Ahli politik Malaysia merupakan Tukang Fitnah yang tersohor. Kita sendiri melihat bagaimana sejak Tun Dr Mahathir bersara dari aren politik, Malaysia mengalami masalah kepimpinan yang amat serius. 

Kesemua ahli politik Malaysia termasuk kesemua orang politik yang di lantik memegang jawatan dalam mana-mana GLC merupakan orang tidak mampu memegang amanah. 

Rakyat Malaysia sudah muak mendengar cakap-cakap kosong yang tidak disusuli dengan tindakan yang selari dengan apa yang dipertuturkan. 

Setakat pada hari ini hanya DS Najib sahaja yang benar-benar 'Cakap serupa Bikin' termasuklah pemimpin UMNO di Pulau Pinang. Selain daripada mereka itu semua pemimpin politik di Malaysia ini seperti Nurul Izzah yakni PANDAI CAKAP KOSONG sekosong air kosong di kedai mamak.

Persoalan kepada pengundi di Malaysia buat pada masakini ialah bukan memilih mana parti yang terbaik tetapi memilih mana parti yang kurang jahatnya dari pihak pesaing. Mengaibkan sungguh.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KASIIIIHANNNN.........

Kesian menagih simpati rupanya Izzah nie...apa pun sanggup dilakukannya..sekalipun memburokkan bapanya yang selama nin di sanjung dan diagong2kan,walhal segala kemungkaran jelas didepan mata.(semacam tradisi pulak tabiat mereka sekeluarga nie)

Lakukan apa saja utk survival ,salah dan betul di tolak ketepi.

Nauzubillah.... jgn terpedaya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...