Jumaat, 16 Disember 2011

GAJI POK NIK NAIK LAGI, MAQ LEMPIRA LARI & RAKYAT TINGGAL DENGAN KAMBING.

NEGARA KEBAJIKAN 
ACUAN PAS & PKR.

NEGARA KEBAJIKAN yang menggantikan perjuangan menegakkan Negara Islam dan mengenepikan perlaksanaan Hudud. Bagaimana hendak memperjuangkan sesuatu yang sudah ada? melainkan ianya adalah suatu alasan untuk terus berkuasa. 

Rakan bloger GAP mendedahkan gaji Pok Nik akan naik lagi. Lihat di bawah ini dan baca selanjutnya GERAKAN ANTI PKR. Anda akan dapat membaca kisah sebuah keluarga di Kelantan yang tinggal bersama haiwan ternakan mereka kerana tidak merasa aman dari kecurian, Anih bukan? Sebuah negeri yang mengwar-warkan bahawa Islam adalah amalan mereka namun gagal menjamin keamanan kepada rakyat sendiri. 
Rakan bloger The Flyingkick pula mendedahkan maklumat terkini di mana maq Lempira Zuraida bekas warga Singapura terpaksa melarikan diri ke Simpang Renggam. Kerana apa? Kerana beliau amat ketakutan di serang oleh Rahimi Osman, Zulkiflee Nordin dan Kak Ijat. 

Terpaksalah Maq Lempira Zuraida melarikan diri ke Simpang Renggam kerana tahu segala kepincangan, hasutan jahat dan ketidakupayaannya menjalankan tugas sebagai wakil rakyat bakal terbongkar. 

Setelah usahanya merobohkan Dewan UMNO di Kampung Seri Melor digagalkan, beliau pun terpaksalah mengilai di tempat lain. Bak kata rakan bloger The Flying Kick Mak Lempira Zuraida ini adalah Ahli Parlimen yang paling tidak berguna dan tidak bekerja melainkan hanya menyebarkan fitnah hasutan sahaja.  Baca seterusnya di sini THE FLYING KICK.

Baca juga pendedahan oleh PAPA GOMO mengenai Pak Seks Syaithi Anwar Ibrahim yang tetap berdegil mahu menguasai Malaysia dan menjadi Perdana Menteri gara-gara terlalu yakin bahawa panutan Wahdatul Wujud amalannya itu mampu menjadi Raja.

Sebentar lagi hamba akan terbitkan sebuah artikel mengenai Wahdatul Wujud di mana ada seorang pemberi komen yang telah mempertahankan Wahdatul Wujud dengan mengadakan apa yang tiada di dalam TAUHID. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...