Jumaat, 16 Disember 2011

APAKEJADAHNYA PULAK PAPA GOMO INI ! JOM BACA.

PENJELASAN PAPA GOMO





Gua Marahlah Sebab Papa gomo kacau daun agenda bekas Reformis 98 dalam UMNO, Kami nak jadi Menteri nanti lepas PRU 13!

Papa Gomo menulis:-
Sebaik sahaja Guan Eng masuk ke dalam dek utama Gomo dengar Kapten Bahar memanggil "Blogger Move" sebanyak tiga kali perkataan itu disebut dan Gomo tampa berlengah dan bertanyakaan soalan terus mencapai Camera dan Bag untuk keluar dari Scorpene. Wartawan Bernama dan juga TV3 terpinga pinga apabila melihat Gomo diarahkan keluar dari Scorpene.

Kapten Bahar sempat mengucapkan terima kasih kepada Gomo sewaktu Gomo turun dari tangga Scorpene dan kemudianya Gomo menaiki Boat menuju ke KD Hang Jebat dimana para wartawan ditempatkan.

Sebaik sahaja sampai di KD Jebat Gomo yang sebenarnya masih terpinga pinga kerana diarahkan keluar telah didatangi oleh seorang pegawai TLDM yang menyatakan " Sabar Papa, arahan datang mengejut so kami terpaksa keluarkan awak." Gomo yang pada waktu itu agak murung kerana tidak menjangka akan dihalau dari KD Tun Razak hanya mengganguk sahaja dan menyatakan " Tidak mengapa kerana sudah belayar 5 jam atas KD Tun Razak".

Pegawai tersebut kemudiannya memberitahu Gomo bahawa Blogger Big Dog berada diatas KD Lekiu yang mana Big Dog datang bersama sama Guan Eng dalam satu Helikopter yang sama.
Pepuak bekas Reformis 98 semakin bingung dan kebimbangan kerana Papa Gomo sentiasa kacau daun gameplan mereka. Hairannya Big Dog yang bersama Guan End tidak pula dipertikaikan oleh sesiapa pun. Kenapa? Sila baca selanjutnya di sini PAPA GOMO

TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...