Khamis, 15 Disember 2011

ANWAR IBRAHIM ARAHKAN HAKIM MEMBEBASKANNYA BERDASARKAN KEPADA FAKTA DAN UNDANG-UNDANG.

'KAMI BERJUANG UNTUK KEADILAN DAN REFORMASI ' KATA ANWAR IBRAHIM MEMBERIKAN ISYARAT.


Mahkamah menetapkan 9hb Januari 2012 sebagai tarikh jatuh hukum. Anwar Ibrahim dalam temuramah di luar bangunan mahkamah pada hari akhir pengulungan hujah memberikan isyarat kepada semua bekas Reformasi 98 untuk melaksanakan fasa terakhir dalam rampasan kuasa di Malaysia. Di dalam klip video di atas Anwar Ibrahim begitu yakin bahawa agendanya akan berhasil. Ya memang beliau telah menjangkakan beliau akan ke penjara sejak berada dalam penjara. Kesemua senario telah difikirkan kemungkinannya. Sekarang terpulanglah kepada kesetiaan bekas Reformasi 98 di dalam UMNO untuk menggerakkan momentum terakhir bagi membebaskan Anwar Ibrahim. 

Bagaimanakah caranya mereka akan merampas kuasa? Tersangatlah mudahnya. Apa guna bekas Reformasi 98 berada dalam UMNO dan memegang jawatan penting dalam kerajaan sejak 2004 sehingga kini? 

Peristiwa Anwar Ibrahim ke penjara akan digunakan untuk mencetuskan suatu perhimpunan demonstrasi jalan. Tidak perlu ramai pun. Cukup untuk memberikan impak dan kesan serta alasan kepada kumpulan reformasi 98 dalam UMNO untuk melakukan desakan meletakkan calun pilihan mereka untuk bertanding dalam PRU 13. 

Pelbagai lapuran tidak benar serta maklumat palsu akan sampai kepada kepimpinan atas untuk memberikan gambaran seolah-olah jika calun-calun mereka tidak diletakkan bertanding BN akan kalah teruk. 

Jika kepimpinan BN tidak mempercayainya apa mereka hendak susah hati pun. Kalau BN kalah mereka tetap hidup kerana mereka sememangnya sehati sejiwa dengan PKR. 

Kalau BN menang mereka beruntung juga kerana berjaya menguasai BN dan UMNO. Lagi mudah kerja mereka. Sudah tentulah kepimpinan BN akan menerima pandangan mereka kerana bimbang kehilangan kuasa dan keistimewaan. 

Akan bermulalah gerakan mencantas semua kelompok yang mereka fikir dan label sebagai ortodoks di dalam UMNO. Apa ada hal pun dengan kekuatan DAP dan PAS. Bagi mereka kacang je dua ekor parti itu.

Mahu tak mahu terpaksalah kepimpinan BN dan UMNO menerima cadangan dan usul puak Reformis 98. Lagipun bila Reformis 98 berkuasa apa ada hal pun dalam penjara bagi Anwar Ibrahim ibarat kata macam pergi holiday je ler. 


Hamba mengarut dan merepek? Tengok lah nanti, sejak 2004 kita orang uMNO kena tipu dengan puak Reformis 98 dalam UMNO.

Baca selanjutnya di sini PAPA GOMO


TEPUK DADA TANYA IMAN!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bn/umnoApcoLembu hhharam jadahhhh...

Parti yang layak memerintah negara pada masa akan datang adalah Parti Gabungan PAS, PKR & DAP ( PAKATAN RAKYAT ).
Sila Promosikan Halaman Ini. Cadangkan pada rakan-rakan anda ok !!!
Himpunan Rakyat Malaysia Yang Mahukan Pakatan Rakyat Memerintah Malaysia Pada PRU Akan Datang. Tumbangkan Barisan Nasional & Gantikan Dengan Pakatan Rakyat.
Kami Boikot Utusan Malaysia, UMNO Kaki Fitnah, Gelombang Reformasi II, Perajurit Keadilan, Kami Boikot Buletin Utama TV3

Jas Salleh berkata...

Bosan nyer propaganda murahan
Rakyat dah muak diperalatkan dan dijadikan alasan ketamakan kuasa Pakatan haram Jadah.
Bye bye Pakatan Haram Jadah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...