Khamis, 15 Disember 2011

SAKSI ALIBI ANWAR IBRAHIM - MEREKA PERLU MENANG.

KENAPA ANWAR IBRAHIM TIDAK KEMUKAKAN SAKSI ALIBI?
(Analisis Faktor Luar Jangkaan)

Perlukah kita bergembira kerana Anwar Ibrahim tidak kemukakan sebarang saksi alibi yang di sebut-sebut olehnya? 

Anda tentu ingat mengenai kenyataan sidang akhbar akaq Wan Jijah dan Nurul Izzah yang menafikan Anwar Ibrahim berada di lokasi kejadian pada waktu yang di sebut berlakunya kejadian liwat suka sama suka? 

Terfikirkah anda kenapa kes ini mengambil masa selama 24 bulan dan bukannya 24 hari? Kenapa barisan peguambela Anwar Ibrahim tidak memfokuskan kepada pembelaan secara saksi alibi? 

Kenapa barisan peguambela Anwar Ibrahim yang diketuai oleh Karpal Singh memfokuskan kepada pembelaan di sudut teknikaliti dan keterangan saksi pakar? 

Terfikirkah anda kenapa bekas reformasi 98 tiba-tiba mendiamkan diri mereka dan enggan bekerjasama dengan Anwar Ibrahim?

Terfikirkah anda kenapa kempen Anwar Ibrahim melabelkan kes liwat II sebagai Fitnah II gagal samasekali?

Terfikirkah anda kenapa kalihan Anwar Ibrahim memperalatkan Syed Yusoff Qardawi dan kepada isu Qazaf gagal samasekali?

Terfikirkah anda kenapa Anwar Ibrahim memberikan keterangan dari kandang tertuduh tanpa bersumpah?

Terifkirkah anda bagaimana air mani nya boleh berada dalam dubur Saiful?

Kita selalu memikirkan bahawa sesuatu kejadian lain tidak ada perkaitan dengan kejadian yang lain. Sebenarnya kita silap perhitungan. 

Kes liwat II Anwar Ibrahim bermula pada 7hb Ogos 2008 dan perbicaraannya tamat pada Disember 2011. Jatuh hukum pada 9hb Januari 2012. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hebat betul ulasan SI baghal 1malaysia ,nak komen panjang2 pun buang masa je,tak komen rasa bersalah pulak,cuma nasihat Aku biarlah buat ulasan gunakan akal fikiran bukan kepala lutut kau,jgn marahkan orang maki hamun suka hati kau,cerminkan diri dulu,jgn termasuk dalam golongan yang mencium Pintu neraka,banyak munasabah diri dulu,gunakan ulasan dengan mertabatkan bangsa Melayu Islam agar bersatu-padu dan kuat,supaya bangsa lain tidak jajah fikiran anak keturunan kita,jgn marahkan nyamuk bakar kelambu,so fikir2lah sendiri.

Mohammad

Tanpa Nama berkata...

hehe..apa nak hairan..nie lah muka muka sebenar penyokong pakatan haprak..jenis low class..takde kualiti...macammanalah nak pimpin malaysia....dah elok elok aman bagi kat puak gila kuasa nie hancur jadinya...

Tanpa Nama berkata...

bn/umnoApcoLembu hhharam jadahhhh...

Parti yang layak memerintah negara pada masa akan datang adalah Parti Gabungan PAS, PKR & DAP ( PAKATAN RAKYAT ).
Sila Promosikan Halaman Ini. Cadangkan pada rakan-rakan anda ok !!!
Himpunan Rakyat Malaysia Yang Mahukan Pakatan Rakyat Memerintah Malaysia Pada PRU Akan Datang. Tumbangkan Barisan Nasional & Gantikan Dengan Pakatan Rakyat.
Kami Boikot Utusan Malaysia, UMNO Kaki Fitnah, Gelombang Reformasi II, Perajurit Keadilan, Kami Boikot Buletin Utama TV3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...