Rabu, 16 November 2011

SADIS PEMBANTU RUMAH INI MENDERA ANAK MAJIKANNYA RASA MACAM NAK BERI PENERAJANG PERCUMA JEK


GERAM BETUL TENGOK PERLAKUAN GANAS PEMBANTU RUMAH dalam klip video di atas. Kalo iya pun janganlah sampai MENDERA kanak-kanak di bawah amanah dan jagaannya. Berbayar setiap bulan tau! Klip video ini elok sangat disebarkan secara meluas agar pihak yang selalu kondem Malaysia pasal Pembantu Rumah sedar diri kenapa kadangkala warga mereka jadi punah ranah. Ada ke patut pembantu rumah itu melakukan sedemikian kepada seorang kanak-kanak kecil?

Mengikut Akta Kanak-Kanak 2001 antara pihak yang dibenarkan membuat pendaguan rasmi mengenai penderaan kanak-kanak ialah doktor, ahli keluarga dan penjaga sah kepada kanak-kanak tersebut. JKM akan mengambilalih tugas dan menjaga mangsa penderaan.

Jadi kepada semuua fikir-fikirkanlah balik samada hendak mengupah Pembantu Rumah atau berkorban sahaja salah seorang untuk menjaga sendiri anak-anak yang masih kecil.

Kepada pihak yang selalu kondem Malaysia mengenai layanan Pembantu Rumah daripada negara mereka ... CIT POOODAHHH!!!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

2 ulasan:

ForestOrchid berkata...

adakah tindakan telah diambil dari pihak berwajib kepada pelaku zalim dalam video ini ?????

akmal berkata...

Siasat segera, menitis air mata tengok kanak-kanak diperlakukan sebiadab itu. Tolooooonglah pihak yang berkenaan, siasat segera binatang baju pink tu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...