Rabu, 23 November 2011

NGA KOR MENG MENCAROT DALAM SIDANG DUN PERAK.

Wa Memang Di didik DAPigsial Untuk Mencarot
Wa Manyak Suke Mencarot.

NGA KOR MING PENCAROT. Biasa lah kan kalau tak mencarot bukan DAPigsial namanya. Dalam sidang DUN Perak pada hari ini, Nga Kor Meng atas hasil didikan DAPigsial (pernah pijak gambar) telah mencarot semua wanita di Malaysia. Nga Kor Meng menggelarkan Timbalan Speker DUN Perak Datuk Hee Yit Foong sebagai 'Pelacur Politik' dan 'Katak'. Pada mulanya Datuk Hee masih boleh bersabar dengan memberikan amaran melalui katanya seperti berikut:
“Ia menghina (kaum) wanita, tarik balik, kalau tidak saya putuskan jangan berbahas…ibu dan nenek Yang Berhormat juga kaum wanita,” katanya pada persidangan DUN di sini hari ini.
Nga enggan menarik balik kenyataan carotannya apabila di gesa berbuat demikian. Akhirnya sidang DUN berehat lima minit bagi menenangkan keadaan selepas diusulkan oleh YB Menteri Besar yang di sokong oleh YB Dr Wan Noorashikin.

Pemimpin Pakatan Harmajadah memang mempunyai banyak masalah mental dan sentiasa berkelakuan tidak senonoh walaupun sudah berusia.

Adakah anda mahu pemimpin-pemimpin politik seperti Nga menjadi pemimpin anda? Minta dijauhkan!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

4 ulasan:

praha2 berkata...

apo nak diherankan. dah kebiasan dio mencarot cuba tengok bilo dio dah minum "arak" macam macam keluar. kalo tak minum pun bilo bercakap perkataan itu keluar jo.
kalo anak tak didik dari kocil untuk berbui bahasa sampai nak mampus pun mencarot jo. kito dah tau dah perangai oran dapigs tu. tengok jo lah s/u agong dio kalo tak jadi km dio pun mencarot jo. dah adat dio tak usah di pertikaikan. anak cucu kito di jauh kan dongan perangai ni

Tanpa Nama berkata...

ada Guru yang ajar dia..

Tanpa Nama berkata...

banyak makan babi, perangai serupa babi!! si sial ni

Aimi Naqiuddin berkata...

Nik Aziz hina Baginda Rasulullah !! Nik Aziz sesat !!

http://aimi-naqiuddin.blogspot.com/2011/11/nik-aziz-sesat-atau-kurang-waras.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...