Rabu, 23 November 2011

ULANG TAYANG ISU-ISU PADA HARI INI.


ULANG TAYANG. Pada hari ini isu-isu seperti lembu Fidlot di mana Saifuddin Nasution sekali lagi menyerang dan memfitnah NFC menyeleweng wang pinjaman untuk melakukan umrah. Isu ini telah di jawab oleh Papa Gomo. Dr Novandri mendedahkan bagaimana Lim Guan End kepanasan marah hati kepada pejuang maya pro BN. Mymassa pula mendedahkan bagaimana ada kemungkinan besar Pakatan Haramjadah akan membenarkan MOSSAD membuka pejabat di Malaysia jika mampu menawan Putrajaya, sesuatu prospek yang begitu mengerikan. AAKJ pula mendedahkan betapa kroniknya bekalan air di Kelantan di mana Nik Ajis sendiri mengakuinya. Manakala Tun Faisal telah ditemuramah oleh Bernama Radio dalam rancangan Kerusi Panas. Pada hari ini juga melalui maklumat tweeter ahli parlimen Hulu Selangor merangkap ahli kehormat 1 Agenda, P Kamalanathan mendedahkan bagaimana Khalid Ibrahim ponteng sidang Parlimen walaupun soalan yang dikemukakannya tiba giliran (inilah masalahnya bila terlalu kemarok hendak pegang tiga jawatan sebagai ADUN dan Ahli Parlimen dan Menteri Besar)

Perbandingan tweeter antara Anwar Ibrahim dengan DS Najib di atas kemenangan Harimau Malaya juga dibangkitkan di mana amat jelas tweeter DS Najib lebih mesra rakyat berbanding Anwar punya tweeter. 

Mymassa juga mendedahkan melalui keratan akhbar bahawa MPSJ melalui kerjasama pemaju perumahan mahu merobohkan surau yang telah di bina oleh penduduk setempat. 

Di samping itu juga mengenai desakan mahasiswa/siswi mahukan KR1M di buka di kawasan kampus. 

Boger Taiping Mali pula mendedahkan mengenai kepincangan PAS Perak. Memang menarik. Padat dengan informasi.

Demikianlah serba sedikit mengenai isu-isu yang dibangkitkan oleh blog pro BN. Rakyat Malaysia segeralah sedar dan ambil peduli dengan isu-isu semasa politik. Ini semua ada kaitan dnegan kehidupan anda dan sebagai panduan untuk anda membuat pilihan tepat.

Ingat! Jangan undi Pakatan Haramjadah yea.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...