Selasa, 22 November 2011

REJIM DAPIGSIAL SELANGOR MENUTUP 2 PREMIS RESTORAN ISLAM !

Kapsyen Gambar: 
(Ronnie Liu DAPIGSIAL Bangsat)
Apa lagi wa mao bikiin kasi orang Islam halau Keluar Dalam Bandar .. arrr?? Aaa wa tau .. nanti wa suruh PBT kasi hantam pasal longkang kotor punye ... Hahhahahha Wa manyak Bijak Sebab Wa hati pun manyak busuk macam LONGKANG! Kitaolang DAPIGSIAL Memang Cilake Punya Olang apa ! Ha ha ha ha 

PBT SELANGOR BARUA DAPIGSIAL. Jika sebelum ini anda mendengar, melihat dan membaca mengenai kekejaman Rejim Cauvinis Ultra Kiasu DAPIGSIAL menindas dan menekan peniaga Islam di Pulau Pinang melalui PBT-PBT, kini BUDAYA TERSEBUT SUDAH MENULAR KE SELANGOR. 

Mutakhir maklumat daripada rakan di Kuala Langat mengatakan bahawa dua buah restoran milik orang Islam telah di tutup selama dua minggu di kawasan Majlis Daerah Kuala Langat atas alasan Longkang Kotor. Lokasi dua buah restoran tersebut terletak tidak jauh dari bangunan UMNO Bahagian Kuala Langat. Amatlah menghairankan kerana hukuman yang diberikan tidak setimpal langsung dengan 'kesalahan' mengenai kebersihan premis perniagaan. 

Kita tahu akhir-akhir ini Pakatan Haramjadah amat fobia dengan E-COLI (botol kicap & bekalan air Kelantan).Namun apakah pemilik premis restoran dikenakan tanggungjawab menjaga longkang yang jelas berada di bawah tanggungjawab PBT sendiri? Longkang adalah kawasan awam dan mana-mana longkang adalah tugas PBT. Antara perkhidmatan PBT ialah mengurus selia pembuangan sampah dan menjaga kebersihan longkang.Kenapa longkang yang tidak bersih dipersalahkan kepada pemilik premis perniagaan? Bagaimana pula dengan segala bayaran dan caj cukai pintu, surcaj papan iklan dan surcaj lesen perniagaan premis? Untuk apa itu semua sekarang? Untuk poket dan kepentingan pemimpin serta kroni Pakatan Haramjadah Selangor sahaja?

Hamboi Ronnie Liu, duit cukai PBT ko sapu tapi soal tanggungjawab ko lemparkan ke bahu pembayar cukai PBT. Pentadbiran jenis apa ini? Mesra rakyat? Menjaga kebajikan rakyat? Longkang awam pun Pakatan Haramjadah tak mampu nak jaga inikan pula nak menjaga MALAYSIA? Sendiri tak tau nak jaga dan melaksanakan tanggungjawab pandai pula menyalahkan pihak yang tak berdosa. Kalau begitu tutup saja semua premis perniagaan di Selangor!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

4 ulasan:

farouqlion berkata...

macam umno la dap ini. sebab umno selalu tutup dan roboh masjid. dekat mana lah saya nak ngundi nanti.tapi tak lah seteruk roboh masjid.

JAS SALLEH berkata...

Pembetulan,
DAP macam PKR dan PAS.
PAS roboh surau.
PKR roboh surau.
UMNO bina masjid dan surau pastu DAP, PAS PKR ROBOHKAN :)

praha2 berkata...

kito dah tau apo nak buet bilo pru 13 nanti. jahanam selangor dan kodah dan kito nafikan kekuatan dapig di pp. oran melayu Islam yang botol Islam bukan cam pas undi umno dan kto bolih tubuh korajaan. tah payah minta tolong yang lain. tengoklah kodai oran Islam ditutp mulut mca/mic/gerkandan ppp pun tutup. tak bersuaro pu. tulah eden mintak tok pm lotak oran umno/melayu di kawasan majoriti melayu.

Tanpa Nama berkata...

Sila berikan fakta..masa bila UMNO robohkan masjid? Jangan hanya sembang tapi tiada fakta..dasar pembangkang..sebab itu pembangkang aku tak pecaya sbb takde bukti..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...