Isnin, 21 November 2011

ENGGAN BUBAR DUN PAKATAN HARAMJADAH BERSIFAT PENGECUT.


PAKATAN HARAMJADAH. Keengganan Pakatan Haramjadah untuk membubarkan DUN serentak dengan pembubaran Parlimen menzahirkan sifat pengecut mereka. Sifat pengecut Pakatan Haramjadah (PH) berdasarkan kepada NIAT CURANG mereka kepada rakyat Malaysia yang tak berdosa sehinggakan bayi yang belum lahir pun dizalimi oleh Pakatan Haramjadah dengan sifat pengcut berniat curang tersebut.

Seperkara lagi mengenai sifat pengecut Pakatan Haramjadah ialah apabila Pakatan Haramjadah mengkritik dan amat membenci pemberian RM100 tunai kepada rakyat. Wang itu adalah untuk manafaat rakyat tetapi disebabkan Pakatan Haramjadah TAKOT bebanan rakyat dikurangkan maka Pakatan Haramjadah telah mendakwa bahawa pemberian tersebut bersifat populis. Inilah KEBENCIAN PAKATAN HARAMJADAH KEPADA RAKYAT. 

Betapa bencinya Pakatan Haramjadah kepada rakyat sehinggakan TIADA PIHAK BOLEH MEMBANTU MERINGANKAN BEBANAN EKONOMI RAKYAT. 

Lihat sahaja cemikan dan cemuhan pemimpin Pakatan Haramjadah dalam isu KR1M dan NFC sedangkan keduanya bertujuan meringankan bebanan rakyat. Pakatan Haramjadah TIDAK SUKA KEBAJIKAN RAKYAT DIUTAMAKAN. Pakatan Haramjadah hanya mahu RAKYAT TERTINDAS dan itulah matlamat perjuangan PAKATAN HARAMJADAH YAKNI MELETAKKAN RAKYAT DALAM KEADAAN SERBA DAIF DAN TERTEKAN AGAR SENANG PAKATAN HARAMJADAH TERUS MENERUS MEMPERBODOHKAN RAKYAT.

KALAU RAKYAT JADI CERDIK DAN TIDAK BERADA DALAM SITUASI EKONOMI TERTEKAN ITU BAKAL MENYUSAHKAN PAKATAN HARAMJADAH.

BAGI PAKATAN HARAMJADAH, 
BIARLAH RAKYAT YANG SUSAH DAN TERTINDAS ASALKAN PAKATAN HARAMJADAH BOLEH MENJADI KERAJAAN.

TEPUK DADA TANYA IMAN!


1 ulasan:

rakab berkata...

PAKATAN HARAMJADAH,....memang tepat sekali gelaran tersebut...!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...