Isnin, 21 November 2011

PAKATAN HARAMJADAH ENGGAN MEMBANTU RAKYAT.


PAKATAN HARAMJADAH. Selama tiga tahun lebih Pakatan Haramjdah menjadi pemerintah zalim di Kedah, Selangor dan Pulau Pinang dan selama 21 tahun Pas Kelantan menzalimi rakyat Kelantan. Hanya dengan menjadi sebuah kerajaan yang zalim sahaja mampu mengekalkan Pakatan Haramjadah sebagai kerajaan. Adakah kita mahu kerajan-kerajaan zalim Pakatan Haramjadah terus menerus memecahbelahkan MALAYSIA?

Selama tiga tahun anak-anak muda Malaysia diberikan didikan agar bersifat GANAS, REVOLUSINER dan PEMEBRONTAK kepada musuh politik Pakatan Haramjadah dan menjdi ZOMBI TAAT membuta tuli kepada Pakatan Haramjadah.

Pakatan Haramjadah memomokkan dan memperbodohkan golongan mahasiswa/siswi dengan slogan-slogan Agen Pembaharuan, Agen Pelindung Kebebasan dan Agen Perubahan. Hakikatnya Pakatan Haramjadah menjadikan golongan muda mudi Malaysia sentiasa bersifat PEMBERONTAK TANPA ADA KONPROMI. 

Pakatan Haramjadah TIDAK PERNAH MENDIDIK ANAK MUDA MALAYSIA MENJADI KELOMPOK MANUSIA YANG BERSIFAT HARMONIS, KOMPROMIS dan SEDERHANA. 

Pakatan Haramjadah mendidik anak muda mudi Malaysia agar tersu menerus bersikap INDIVIDUALISTIK dan MATERIALISTIK. Pakatan Harmajadah mahu muda mudi menjadi PEROSAK KEPADA AGAMA BANGSA DAN NEGARA. 

ADAKAH KITA RELA DAN REDHA ANAK MUDA MUDI MALAYSIA YANG PENUH BERBAKAT DAN MEMPUNYAI POTENSI BESAR MENJADI SEBEGITU?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...