Isnin, 21 November 2011

PENINGKATAN SOKONGAN PENGUNDI MUDA KEPADA BARISAN NASIONAL.



Setelah hampir dua tahun para pemimpin, ahli, penyokong dan sukarelawan Barisan Nasional bekerja keras memperbaiki segala kelemahan samada yang hakiki atau yang persepsi hasilnya pola sokongan pengundi muda semakin beralih arah kepada Barisan Nasional. Kenapa? Ringkasnya :-
  1. Barisan Nasional menunjukkan komitmen yang tinggi dan berjaya mengubah banyak persepsi buruk yang dilemparkan oleh Pakatan Haramjadah,
  2. Berbeza dengan Pakatan Haramjadah (hanya bersepakat dan bekerja keras menumbangkan Barisan Nasional terutama UMNO) Barisan Nasional bekerja keras memperbaiki kelemahan dan Berani Berubah.
  3. Pakatan mempamirkan sikap keras kepala dan cauvinistik dan sengaja enggan bekerjasama dengan Barisan Nasional.
  4. Barisan Nasional sentiasa bersedia bekerjasama tetapi di sambut oleh Pakatan Haramjadah dengan cemuhan dan maki hamun.
  5. Barisan Nasional sentiasa komited mengotakan janji-janji yang di buat.
  6. Pakatan Haramjadah tidak komited berkhidmat kepada rakyat sebaliknya hanya komited mendidik rakyat bersifat ganas, revolusioner dan degil.
Apa yang berlaku ialah pelapis kepada Pakatan Haramjadah berusaha untuk menjadikan golongan muda terutama mahasiswa/siswi sebagai kelompok revolusiner yang merugikan agama, bangsa dan negara, Sifat terburu-buru dan sifat amarah dijadikan bahan bakar utama kepada sifat revolusioner. Mereka menanam rasa bangga diri dan sombong (takkabur dan riya') ke dalam mentaliti dan hati anak-anak muda melawan dan membantah mana-mana pemerintah.

Adakah itu keinginan kita semua? Yakni membina negara bangsa dan memertabatkan agama dengan menididik anak-anak muda menjadi ganas dan bersifat revolusioner? Tidakkah 'Api Kemarahan' membakar segala keindahan dan kemakmuran?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...