Sabtu, 26 November 2011

BUKTI BUDAYA RASIS MELAMPAU DAP.

DAP RASIS CAUVINIS. DAP membudayakan Politik perkauman ke tahap menjengkelkan di mana DAP memperalatkan Sesama Melayu untuk membunuh sesama sendiri. Masihkah Melayu tidak sedar? Di atas sifat sayangkan semua kaum, Barisan Nasional telah menjadikan 1MALAYSIA sebagai penawar mujarab terhadap svirus perkauman cauvinis yang disebarkan oleh DAP rasis cauvinis. 

Di Shah Alam, sebuah kedai milik orang Melayu yang telah beroperasi selama 20 tahun dirobohkan oleh kerajaan negeri Selangor di bawah pimpinan DAP Selangor rasis cauvinis. Malangnya, pemimpin Melayu PKR dan PAS hanya bertepuk tangan gembira melihat penindasan dan kezaliman ke atas bangsa sendiri kerana termakan racun DAP rasis cauvinis. 

Di Perak pula sekali lagi Nga Khor Meng, ahli DAP membuat hasutan melalui tuturkata biadap menghina warna kulit orang Melayu di atas pentas ceramah PAS Perak! PAS Perak ketawa terbahak-bahak amat menyukai ucapan penghinaan Nga Kor Meng kepada bangsa Melayu beragama Islam. Inilah wajah PAS sekarang tapi PAS sendiri pun sudah mengakui bahawa Melayu bukan bangsa mereka sebaliknya DAP adalah saudara seagama dengan mereka. Ikuti klip video ini dan bawa berfikir adakah anda mahu Budaya Perkauman dan Hasutan sebegini diperturunkan kepada generasi muda Malaysia?


DAP memang rasis cauvinis dan merupakan penghasut utama memecahbelahkan perpaduan Melayu melalui ucapan-ucapan kebencian seperti Nga lakukan. Pernahkah anda mendengar pemimpin Melayu UMNO menghina dan memperlekehkan mana-mana pemimpin Cina DAP? Begitulah jauhnya perbezaan antara pemimpin Pakatan Haramjadah yang bersifat kebudakan dengan pemimpin Barisan Nasional yang bersifat kematangan.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAS ADALAH LEMBU, ULANG LAGI L E M B U, DAPIg PULA ADALAH BABI, ULANG LAGI B A B I, bila dua jenis binatang ni bergabung bercakap soal politik maka jadi lah SIALAN!!! dan bahasa CELAKA!!!,bezanya PAS BINATANG HALAL!!! DAPig semua orang tau HARAM Mughalazah!!!.. tapi bila dua2 ekor binatang halal dan haram ni duduk satu kandang... maka jadinya HARAM JADAH SIAL LAHANAT!!!... PRU 13 pastikan 2 ekor binatang HAPUS!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...