Ahad, 6 November 2011

BUDAYA BIADAP YANG DAP AJARKAN!

BIADAP! DAP sentiasa mendidik warga Malaysia untuk membenci semua agensi penguatkuasaan berdasarkan kepada sentimen rasisma. Dalam klip video di bawah ini amat jelas menunjukkan kebiadapan melampau hasil didikan DAP ke atas warga Malaysia. Sikap sebegini wujud kerana DAP menggalakkan perlakuan sedemikian melalui siri-siri ceramah mereka yang berterusan. Melalui kerjasama agen-agen perosak dalam Majlis Peguam yang pro DAP, seminar-seminar dan bengkel-bengkel dianjurkan oleh mereka bagi mendidik warga Malaysia melawan agensi penguatkuasaan. Dalam klip video di bawah ini, seorang pemandu wanita dipercayai berbangsa Cina (pelat Cina berbahasa Ingeris dan Melayu) telah sengaja mencabar dan menzahirkan sikap  tidak menghormati dua orang pegawai polis. Tindakannya itu sebenarnya merupakan suatu kesalahan di bawah Kanun Kesiksaan kerana mengganggu tugas penjawat awam. Jelas, wanita tersebut telah melakukan suatu kesalahan dan kemudiannya beriya-iya enggan mematuhi semua arahan dua orang pegawai polis tersebut amalah menuduh mereka mencuri kad pengenalan dan lesen memandunya! Serupa seperti yang dilakukan oleh semua pemimpin pembangkang walaupun mereka bersalah mereka akan mempersalahkan orang lain. Sesuatu tindakan berkesan wajib dilakukan ke atas wanita tersebut. Saksikan klip video ini. 


TEPUK DADA TANYA IMAN!

5 ulasan:

TokAyah berkata...

Lain kali call kereta ronda polis dan escort barua ni ke balai polis dan ambil hp dia. Ini bangsa kurang ajar mau kuasa di tangan dia.

Unknown berkata...

Salam sejahtera, mohon dilink blog hamba disini.
Blog JasSalleh telah dilink di blog hamba.
Terima Kasih..http://klboyzwangsa.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

Setuju ngan Tok Ayah..polis semestinya ada garis panduan dalam menangani kes macam ni..dlam kes ni pesalah gagal memberi kerjasama..tak perlu takut kalau tak pandai berbahasa Inggeris..banyak kes..yg. mana kita mula mengalah bila orang menngunakn bahasa Inggeris..call black maria terus..baru dia tau!!

Jas Salleh berkata...

ok bro KL BOYZ sudah dilinkkan

Kepada TokAyah
Ini lah akibatnya bila kita terlalu berlembut lembut dengan puak haramjadah macam dap

Tanpa Nama berkata...

Geram betul aku dengan puak2 kominis ni. Kalau dia duduk di singapore berani ke dia buat gitu? Inilah akibatnya bila org melayu sendiri dok menghina bangsanya, maka puak2 kominis ni naik tocang lah. Mujur bukan aku yang jadi polis tu. Kalau tak memang dah kena gari dah nyonya kurang ajar tu.

--Ganasnyer--

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...