Khamis, 6 Oktober 2011

VIDEO ZINA SIAM BANG NUO KONSPIRASI KAK WAN JIJAH DENGAN BLOGER PRO UMNO.


SAH ! Setelah penat ber sms dan menalipon para sahabat bloger lain. Serta menerima pelbagai alasan dan tuduh menuduh antara Papa Gomo, RBF, Parpukari, MIK dan TFK mengenai siapakah yang mempunyai video ZIna Siam bang Nuo, ini memperkuatkan lagi wujudnya Konspirasi Sulit antara Bloger Otai Pro UMNO dengan Kak Wan Jijah. 

Setelah bloger misterius bernama SEL13 mendedahkan bukti mengenai kehilangan Bang Nuo pada 12 dan 13 Januari 2011 selepas Dr Novandri membuat analisa kepada twitter dan facebook bang Nuo pada tarikh yang sama, kini timbul persoalan DIMANAKAH VIDEO ZINA SIAM tersebut?

Papa Gomo telah mengakui bahawa video itu tiada dalam simpanannya. RBF hanya mengakui bahawa beliau pernah menontonnya seketika di Siam tetapi tidak membuat salinan atau menyimpannya. TFK telah memperjelaskan bahawa beliau tersilap sangka mengenai video yang mana satu tetapi mengakui ada rakan bloger menontonnya di laptop peribadinya. Orang yang dimaksudkan ialah MIK. Setakat ini MIK masih belum membuat sebarang entri.

Anihnya, Padi Jantan pula banyak mengedit dan membuat klip-klip video treler ZINA SIAM..Dari mana beliau memperolehi bahannya? Papa Gomo terdahulu menyebutkan mengenai 'makluman SUMBER RAPAT' mendedahkan pengakuan Anwar Ibrahim kepada Kit Siang dan Hj Hadi bahawa beliaulah pelaku seks video tersebut. 

Kisah mengenai video Zina Siam bang Nuo ini pertama kali didedahkan oleh Datuk Eskay semasa memberikan lima soalan kepada bang Nuo.  RBF mengesahkan ianya ada kerana pernah menontonnya di Siam atas undangan seorang rakannya. Tetapi enggan mengakui menyimpannya. Peliknya, nama MIK pula di sebut oleh TFK. Adakah ini bermakna mereka semua terlibat dalam sebuah KONSPIRASI BERSAMA DENGAN 'SUMBER RAPAT' PKR? 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...