Khamis, 6 Oktober 2011

INI KISAH AMALAN KEBEBASAN MEDIA PAKATAN 'TIPO' RAKYAT. JANGAN TUNJUK BURUK SENDIRI.



Anda dengar kata-kata penghinaan Anwar Ibrahim kepada semua hakim-hakim di Malaysia selepas Mahkamah memberikan keputusan yang tidak memihak kepadanya. Apakah penilaian anda? Anda masih ingat dua kes Anwar Ibrahim terdahulu, satu kes mahkamah memihak, Anwar Ibrahim kata Kehakiman Bagus. Satu kes lagi mahkamah tidak memihak kepadanya, Anwar Ibrahim kata Kehakiman Korup.

Begitu juga dalam semua keputusan-keputusan mahkamah yang membabitkan kepentingan Pakatan 'Tipo' Rakyat. Pendirian yang sama di ambil oleh mereka. Jika Mahkamah memihak kepada mereka, mereka kata Kehakiman Bagus! Bila tidak memihak kepada mereka, Kehakiman Korup! Mudahnya 'Penialaian' mereka kepada Badan Kehakiman.

Percayalah jika mereka memerintah negara ini TIDAK AKAN ADA SATU PUN KEBEBASAN DIBERIKAN. KEBEBASAN HANYA DITAKRIFKAN DALAM RUANG LITUP KEFAHAMAN 'TIADA KRITIKAN DAN TIDAK BOLEH MEMBANGKANG WALAU SATU HURUF!'.

Dengarkanlah klip video ini yang 'Telah Dipadamkan' oleh Malaysiakini atas dasar perlaksanaan Polisi Kebebasan Media mengikut takrifan Pakatan 'Tipo' Rakyat. BARISAN NASIONAL tidak mengamalkan TAKRIFAN tersebut. BARISAN NASIONAL sentiasa terbuka mendengar dan menerima kritikan dan teguran. Sekawan 'Berok' seperti Pakatan 'Tipo' Rakyat sudah tentu tidak dapat menghargai 'Kebebasan' ibarat Berok Dapat Bunga.


KEBEBASAN MEDIA?
CAKAP TAK SERUPA BIKIN!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...