Khamis, 6 Oktober 2011

ANWAR IBRAHIM PANGGIL PAPA GOMO MELANCAPKANNYA DALAM MAHKAMAH SEBAGAI BUKTI 'BARANG TAK NAIK'.



Ceq sanggup gadai maruah ceq sendiri dalam mahkamah .....

Ceq pikiaq angpa semua dok sah lagi UNDI CEQ noooo ....

Hangpa Undi BN saja lah.

SELAMAT TINGGAI !




Banyak kali juga hamba fikir sebelum menulis. Apakah kebaikan dan manafaatnya kepada kepentingan rakyat jelata dan negara jika hamba mengulas mengenai perjalanan kes prima facie Anwar Ibrahim meliwat jubo Saifol pada hari ini. Setelah diyakinkan oleh LOGOS , PATHOS dan ETHOS di atas perlaksanaan NAHI MUNKAR AMAR MAKRUF bahawa sesebuah negara yang diterajui oleh seorang pemimpin yang amat HIPOKRIT cakap tak serupa bikin mengamalkan AMALAN SEKS BEBAS LUAR TABI'E akan mendatangkan KEMUDARATAN dan KEROSAKAN kepada negara dan rakyat, hamba menuliskannya juga. 

Hari ini di Jalan Duta menyaksikan lagi sebuah episod yang begitu menyedihkan dan menyayatkan hati. Anwar Ibrahim melalui barisan peguambelanya cuba memperbodohkan semua rakyat Malaysia berkali-kali. Setelah Dr Hoogland memberikan sedikit ceramah mengenai anatomi manusia dengan penyakit tulang belakang yang dialami oleh Anwar Ibrahim, peguam Anwar Ibrahim kelihatan hilang punca arah tuju bagi membuktikan 'Anu' bang Nuo 'tak naik' melalui keterangan Dr Hoogland. Oleh itu, bang Nuo memaksa agar perbicaraan tertutup dilakukan mulai jam 2.30 petang tadi. Kenapa? Bagi membolehkan Anwar Ibrahim mengaibkan dirinya sendiri dan keluarganya di dalam mahkamah 'Secara Hidup'! 

Papa Gomo anda tidak perlu lari berbogel keliling KLCC lagi memandangkan ada kemungkinan besar anda di panggil sebagai 'PELANCAP ANWAR' di dalam mahkamah nanti. Bang Nuo tak berani nak panggil Jambu-jambunya untuk melancapkkannya. 

Fikirkan sedalamnya, adakah kita mahu segerombolan ahli politik yang diketuai oleh seorang lelaki yang sanggup mengaibkan dirinya sendiri memerintah negara? Jika aib dirinya sendiri saggup digadai apatah lagi MARUAH NEGARA BANGSA ini demi kepentingan diri sendiri! SELAMAT MENOLAK PAKATAN HARAMJADAH di peti undi nanti.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...