Sabtu, 1 Oktober 2011

TAHAP INTELEKTUAL ISHAM RAIS TAKAT KUTOK POLIS JE.


ISHAM RAIS? Intelektualnya hanya bergantung kepada sekerap dan sekreatif mana beliau berkebolehan mengutok orang lain. Jika ada dinding kosong di mana-mana tandas awam Isham Rais mampu mengindahkannya dengan hasil seni kutok mengutoknya.Pakatan 'Tipo' Rakyat adalah ibarat tandas awam. Isham Rais pula adalah seniman yang mengindahkannya.

Isham Rais berjaya membuktikan tahap intelektualnya hanya setakat kemahiran mengutok dan mencela PDRM. Bayangkanlah seorang seniman tandas awam bercakap mengenai intergriti dan professionalisma PDRM. Tentunya amat lucu sekali kedengarannya. Tapi itulah yang terjadi malam Jumaat lalu. 

Dalam sebuah forum anjuran SUARAM, si seniman tandas awam berbicara mengenai 'keganasan' PDRM, kononnyalah  Seterusnya beliau cuba menyakinkan para hadirin bahawa PDRM 'berfungsi' sebagai sebuah agensi untuk mengekalkan kuasa pemerintahan.Si seniman tandas awam menjadikan kedua biji matanya yang rabun sebagai 'bukti-bukti' dakwaannya adalah benar. Ha ...ha ...ha sama seperti sebuah Tin Kosng ...bunyi saja kuat tapi KOSONG!

Si Seniman Tin Kosong cuba membandingkan polis luar negara dengan PDRM. Menurut si Tin Kosong polis luar negara lebih kelas daripada PDRM. Ye ker Tin Kosong? Sila lihat sanggahan kepada dakwaan Tin Kosong itu di sini keris7lok.

Tanyalah kepada diri anda sendiri apakah kelayakan si Tin Kosong untuk menilai PDRM sebegitu? Seorang yang pernah melarikan diri ke luar negara untuk mengelak daripada tindakan perundangan negara. Adakah seseorang sepertinya layak menilai PDRM?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...