Jumaat, 7 Oktober 2011

REJIM DAP SELEWENG KUASA REMBAT TANAH MACAM HARTA PESAKA MAK BAPAK SENDIRI.


Maaflah tajuk berbunyi seperti mengumpat dan mencarut. Tetapi itulah selayaknya diberikan kepada DAP sebuah parti politik yang mengamalkan dasar CINATOKRASI CAUVINIS ULTRA KIASU (CICAK). Bloger Pisau, BIGDOG dan lainnya telah mendedahkan hipokrasi pentadbiran Lim Guan Eng dan sikap sebenar DAP. Polis C.A.T hanyalah sebuah slogan dan retorik politik DAP bagi mengaburi dan menutup polisi rasis DAP sebenar. Pendedahan asal di buat oleh Naib Presiden PARTI CINTA MALAYSIA Huang Cheng Guan.
Huang yang juga bekas Naib Presiden Gerakan menyatakan dengan tegas, ”Last time they said tak akan ambil satu inci tanah pun but now what happened? Dia yang cakap kita dengar kata. Tapi ini bukan inci, ini ekar. Jadi mereka perlu jelaskan kepada rakyat Pulau Pinang. Jangan pandai cakap saja. Bagi saya slogan cat tak laku lagi. No more competency, accountability, transparency kalau betul CAT  jawab la ini isu kepada semua!”.
Pentadbiran DAP Pulau Pinang (Guan Eng) pernah berjanji akan mengamalkan polisi TIDAK MEMBERIKAN TANAH, PROJEK dan PANGKAT kepada mana-aman ADUN-ADUN DAP. Malangnya, Guan Eng selaku Ketua Menteri sendiri terhegeh-hegeh dan kecor air liur memgang portfolio Tanah yang belum pernah diamalkan oleh mana-mana pentadbiran sebelum ini. 

TAN CHEONG HENG seorang ADUN Padang Lalang ahli rejim DAP bersama abangnya TAN CHONG HOCK telah 'dikurniakan'  sekeping prime land atas kemurahan hati pentadbiran Guan Eng rejim DAP. Mereka berdua turut memperolehi layanan istimewa dalam bentuk diskaun 80% atas premium prime land tersebut.


YB TAN CHEONG HENG ADUN PADANG LALANG
" Aiyaaa .. Lu Olang Kasi Wa Kantoi !!!! .. Abis lah Wa .... tatak dapat jadi YB lagi maaa.."



Perkara itu telah menimbulkan rasa tidak puashati Penang Sports Council (PSC) yang telah di tolak permohonan mereka untuk pajakan negeri ke atas prime land tersebut. Akhbar THE STAR akan menghangatkan lagi isu ini.

Inilah Pentadbiran dan gaya pemerintahan rejim DAP yang kononnya tidak Rasis, Tidak Seleweng Kuasa, Tidak Rasuah tapi lihatlah sendiri apa yang mereka lakukan lebih teruk daripada Rejim Hitler. Peniaga Melayu, India dan Cina yang tidak sehaluan dengan mereka di tindas, dizalimi dan di tekan dengan sesuka hati mereka. CAKAP TAK SERUPA BIKIN!


Pentadbiran Guan Eng lebih zalim daripada Hitler dan Rejim DAP sendiri lebih Rasis daripada Rejim Apartheid Afrika Selatan. Tidak perlu bertanya kepada Guan Eng pasti si celaka itu akan kata ' Saya Lupa ...'. Selamat Menolak DAP dalam PRU 13 nanti!


TEPUK DADA TANYA IMAN!



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...