Jumaat, 7 Oktober 2011

ANEH: RAKSAKSA LAUT TERDAMPAR DI PANTAI CHENANG LANGKAWI.

Aneh! Memang anih ... rangka mahkluk laut yang tidak menyerupai ikan paus atau mana-mana spesis raksaksa laut yang diketahui. Tidak berbentuk seperti sotong kurita. Ia mempunya dua taring besar seperti gading gajah dan mempunyai ekor yang panjangdan kelihatannya ekornya berduri. 
Dijumpai terdampar di pantai Chenang Langkawi di Malaysia pada 1hb Oktober 2011.
Hairannya ... tidak keluar di mana-mana siaran televisyen di Malaysia mahupun di media arus perdana. Kenapa ya? 

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket



TEPUK DADA TANYA IMAN!

13 ulasan:

Mr. editor berkata...

ye ke??? hehehe... sy dulu belajar BIOLOGI... jelas n terang makluk yang mempunya dua taring besar seperti gading gajah dan mempunyai ekor yang panjang dan kelihatannya ekornya berduri itu adalah bangkai ikan paus... "ekornya yang berduri" tu jelas2 tulang belakang ikan paus tu... "taring" gajah tu lak tulang rahangnya... hehehe... siasat dulu sblm pikir bukan2... :)

Tanpa Nama berkata...

itu adalah ikan paus yg tinggal rangka.....

Mr. editor berkata...

eh silap.. 'taring' tu tulang rangka.. Ce check anatomy ikan paus...

Tanpa Nama berkata...

Bulih ambil organ bangkai tu buat ubat kuat. Orang PAS percaya ni.... Wakakakakaaaaa...

Tanpa Nama berkata...

paus mati diliwat anwar nih! bhgn belakang dah tak ada... anwar amik buat cenderahati... kihkihkih

fulisiakantora berkata...

Assalamualaikum, sekali tengok mcm gajah, dua kali tengok mcm paus. Berkali2 tengok mcm mayat chinpengzee pun ada.

fulisiakantora berkata...

sambung sikit, tak keluar kat tv2 negara sbb taknak org2 melayu musyrikin ni pergi pulak kat sana buat benda2 kurafat. Biasala, terpengaruh cerita2 hantu SAMPAH yg melambak kat mesia ni.

Tanpa Nama berkata...

laa..tu bangkai dugong tua da..

Tanpa Nama berkata...

sokong komen tanpa nama..paus mangsa liwat anwar wakakakakaak

Tanpa Nama berkata...

Paus tu,... Elok tak dihebahkan.. Melayu mudah percaya benda tahyul mahyul ni.. Kang ada yang berkampung di pantai Cenang dek 'termakan cerita' konon paus tu dinasor yang dah pupus..

Tanpa Nama berkata...

kalau nak datang jogja .borobudur sila add me at FB:NizamJogjaTransport
sahayudinnizam@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

..bangkai ikan paus tu..ahahaha...

Muzicboy berkata...

bodoh betul tanpa nama ni.....ckp ikut sdap mulut je...prngai cam sial...bangan...erh p la mabuk...kutuk org dr blakang cube kutut depan2...takut kan......bngan....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...