Sabtu, 3 September 2011

SUNGGUH BIADAP MILITIA SOMALIA SAMA SEPERTI DAP PKR PAS & PSM!

KEJADIAN YANG MENGEJUTKAN MENGENAI TERKORBANNYA SEORANG SUKARELAWAN MALAYSIA NORAMFAIZAL WARTAWAN BERNAMA DAN KETUA MEDIA MISI BANTUAN KEMANUSIAAN DI MOGADISHU SOMALIA AKIBAT SERANGAN PUAK MILITIA SOMALIA SUNGGUH BIADAP ! 

Gamabr sebagai hiasan saja

Sama taraf biadapnya DAP PKR PAS PSM di Malaysia ini. Berdasarkan kepada lapuran-lapuran akhbar asing pada bulan Ogos lepas, pihak militia di Somalia memang tidak suka sebarang bantuan makanan dan perubatan diberikan kepada rakyat Somalia. 

Puak militia Somalia lebih rela melihat rakyat Somali mati kebuluran sama seperti Pakatan Sosialis Pembangkang Rakyat di Malaysia ini. Sebelum menang PRU 12 , mereka janji segala bulan dan bintang apabila menang kebajikan rakyat mereka biarkan saja tanpa sedikit pun memberikan bantuan. 

Mereka biarkan rakyat menderita akibat tekanan ekonomi dan mereka hanya tahu mengkritik dan mengkritik tanpa memberikan sebarang solusi yang efektif. DAP pula sedang hebat melakukan pembersihan etnik di Pulau Pinang dengan cara halus. 

Sama seperti puak militia di Somalia, puak Pakatan Sosialis Pembangkang lebih mengutamakan kuasa kuasa kuasa tanpa menghiraukan kebajikan rakyat jelata!

Jangan lagi undi Pakatan Sosialis Pembangkang ! Mereka adalah agen pemusnah kebahgiaan anda sama seperti puak militia di Somalia yang menyebabkan rakyat Somalia hidup dalam penderitaan dan kedaifan berpanjangan.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau sampai nyawa rakyat kita tergadai, tidak perlu lagi hantar misi bantuan kesana, walaupun kita cukup bersimpati dgn keadaan hidup mereka.

Desak PBB mainkan perananya dengan kita menyalurkan bantuan melalui pertubuhan dunia tersebut.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...