Sabtu, 3 September 2011

KEBOBROKAN PAKATAN SOSIALIS PEMBANGKANG SEMAKIN KETARA!


Pengorbanan allahyarham Noramfaizul dan Misi Bantuan Kemanusiaan Kelab Putra 1 Malaysia di Somalia disifatkan oleh seorang penulis (nama pena blackhawk) Pakatan Pembangkang Sosialis Pro Komunis sebagai tindakan mencari publisiti murahan dan menggadai nyawa serta tidak perlu diberikan sebarang pengiktirafan! Begitulah sikap hasad dengki dan mentaliti kebinatangan budaya politik Pakatan Pembangkang Sosialis  Pro Komunis yang bercita-cita untuk menawan Putrajaya dan mendakwa lebih baik daripada UMNO / BARISAN NASIONAL. Malah penulis goblok blackhawk menyindir kematian allahyarham tidak perlu di sanjung sebagai sebuah kematian bertaraf Mati Syahid. Artikel tersebut di blog BLOG LIM KIT SIANG



Perkara ini telah di bidas dengan hebat dengan penuh bergaya oleh bloger  THE FLYING KICK malah Gomo telah memberikan amaran keras agar tidak mempersalahkan mana-mana ahli Misi Bantuan Kemanusiaan Kelab 1 Putera Malaysia ke Somalia. 

Mentaliti budaya Politik Pakatan Pembangkang Sosialis Pro Komunis bersifat kebinatangan yang terpengaruh dengan sifat-sifat iblisetanirojim laknatullah. Segalanya bagi mereka adalah serendah taraf nilai satu undi saja dan bersifat politikal.

Ini gerombolan Pakatan Pembangkang Sosialis Pro Komunis yang menyanjung pembunuh beramai-ramai orang awam, wanita dan kanak-kanak sebagai Pejuang Kemerdekaan. Mereka jugalah yang beriya-iya mahu menukar fakta sejarah negara agar gerombolan pengganas komunis di angkat menjadi hero negara. 

Mereka tidak henti-henti memperlekehkan dan menghina segala usaha-usaha baik mana-mana pihak yang mahu menabur bakti kepada manusia lain di seluruh pelusuk bumi. Sedangkan mereka sendiri tidak berusaha membantu walaupun rakyat di negeri-negeri yang mereka menangi dalam PRU 12.

Pakatan Pembangkang Sosialis Pro Komunis tidak ada sekelumit pun sifat MANUSIAWI mahupun KEMANUSIAAN. Mereka telah hilang sifat-sifat tersebut dan yang hanya ada pada mereka hanyalah SIFAT-SIFAT KEBINATANGAN dan HEWANI.

Tidak hairan apabila mereka memandang pembunuh dan gerombolan pengganas komunis sebagai hero dan pejuang kemerdekaan kerana mereka adalah kelompok binatang berbatang tubuhkan manusia.

PAKATAN PEMBANKANG SOSIALIS PRO KOMUNIS ADALAH 'AIB KEPADA AGAMA BANGSA & NEGARA! ELOKLAH MEREKA INI SEMUA PERGI JAHANAM SAJA!


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...