Rabu, 7 September 2011

PAKATAN SOSIALIS PRO KOMUNIS AYAM SAMBANG MANA NAK ADA TELO DATUK AZEEZ OIII.


Pakatan Sosialis Pro Komunis takde telo. Dato', kitaorang memang dah lama tahu Pakatan Sosialis Pro Komunis takde telo. Mereka spesis ayam sambang. Nak bertelo pun kena buat permanian berhadas secara berjadual. Berdasarkan kepada piawaian Jabatan Veteriner pun Pakatan Sosialis Pro Komunis ini spesis tak boleh bersenyawa.

Bagaimana mereka hendak bertelor, Dato' ... hampir semuanya sukakan kehidupan seks luar tabie' Lama kelamaan rakyat Malaysia ini banyak di impot dari luar negara jika mereka jadi KERA-jan. 

Kalau Dato' hendak tahu, salah satu sebab mereka marahkan BN dan UMNO dalam isu kempen KDN pemutihan PATI 6P ialah kerana mereka tidak dapat impot Bangla dan Indon jadi pemilih. Mereka cuba perlekehkan SPR sebab hendak SPR tunduk kepada kemahuan mereka. 

“Saya tak hairan, teguran dan kritikan yang membina, saya ambil jadikan panduan, tapi jenis yang sengaja cari salah ini, saya tak peduli, saya akan terus juga bekerja untuk misi-misi kemanusian akan datang, biar apapun orang kata,” jelasnya.

“Kalau berani, telefon pejabat saya, daftar nama, saya bawa, tengok kita pergi buat kerja atau cari publisiti murahan. Itu kalau beranilah,” katanya.

Dato Azeez teruskan saja usaha-usaha baik jangan dipedulikan Pakatan Sosialis Pro Komunis Ayam Sambang takde telor. Kalau mereka sertai misi Dato pun nanti menyusahkan rakyat Somalia. Sebabnya, orang PAS buat ceramah politik, orang PKR buat roadshow dan orang DAP ajak berdemo.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Walaupun fakta betul sekali pun .... bahasa macam orang tak ada otak ....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...