Ahad, 11 September 2011

PAKATAN PRO KOMUNIS AKUR KEPADA DS NAJIB.

Sambutan aidilfitri peringkat kebangsaan yang diadakan di sekolah kebangsaan Guar Perahu Permatang Pauh pada hari ini. Bakal dihadiri oleh DS Najib dan turut dihadiri oleh Guan Eng, Anwar Ibrahim dan pemimpin-pemimpin Pakatan Pro Komunis.

Berdasarkan kepada lapuran-lapuran awal gerombolan bloger pro BN Utara, usaha-usaha mensabotaj sambutan Aidilfitri tersebut telah dilakukan oleh pengganas Pro Komunis. Sejak malam tadi, angkatan pengganas Mat Rempit Pakatan Komunis telah giat memasang bendera parti pengganas pro komunis. 

Oleh kerana ianya adalah sambutan yang terbuka kepada semua rakyat Malaysia, tidak salah para pengganas pro komunis dan para pemimpin mereka turut hadir dan menyatakan sokongan padu kepada kerajaan BN/UMNO serta kepada DS Najib. 

Memandngkan sambutan amat hambar rakyat ke atas program rumah terbuka anjura Anwar Ibrahim selaku Ketua Umum pengganas pro komunis gagal menarik perhatian orangramai dengan kehadiran sekitar 1 000 orang sahaja, pakatan pro komunis terpaksalah turut serta dalam Majlis Sambutan Aidilfitri anjuran kerajaan BN/UMNO.

Kehadiran para pemimpin Pakatan Pro Komunis di majlis berkenaan menandakan bahawa mereka semakin akur dan tunduk kepada kepimpinan DS Najib dan kerajaan BN/UMNO yang lebih di terima rakyat. Ianya juga bermakna, Pakatan Pro Komunis ini gemar mensabotaj usaha-usaha pihak lain unutk kepentingan politik mereka.

Bak kata Pisau, rakyat sedang memerhatikan gelagat pengganas-pengganas Pakatan Pro Komunis ini.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...