Jumaat, 23 September 2011

JOM HANTAM!!!! .. ISU HUDUD .. MARI MEMPERINGATI PEMBOHONGAN HJ HADI PULA.

Tidak sempurna pusingan memperingati pembohongan para manusia durjana dan pembohong tegar PAS kalau tidak menyentuh Hj Hadi pula.


Sebelah adalah keratan akhbar oleh Hj Hadi pembohong dan pembelit utama berkelulusan dalam agama tapi masih dalam kategori Jahiiluun Murakkab.


Kenyataan itu terbit pada 13/3/2008 setelah PAS bertambah kufur nikmat dan meludah segala ajaran asli ISLAM atas nama undi. 


Apakah yang Hj Hadi sebut masa tur? " Laporan media memetik saya menyatakan sistem perundangan jenayah hukum hudud akan dilaksanakan serta merta di Kedah adalah tidak betul.


Kita sudah perintah Kelantan 18 tahun tetapi belum laksana (hudud) dan Terengganu pun semasa kita memerintah berapa orang yang sudah kena kerat tangan,"


Woooo dah terang-terang Hj Hadi berbohong pasal HUDUD! Hj Hadi mengakui bahawa PAS tidak lagi memperjuangkan NEGARA ISLAM & HUDUD kerana ianya tidak diterima baik oleh rakan sekutu mereka biaDAP.


Bila Pok Nik si pembohong tegar nombor wahid bercakap pasal Hudud , bohongnya 


"Saya tetap dengan Islam kerana (benda) ini wujud pada tahun 1950-an lagi dan bukannya benda baru. Berdialog dah berapa kali berdialog "


Bohongnya lagi 


"Nak jumpa beberapa kali jumpa dah. DAP dah keluar sekali dah pada masa Angkatan Perpaduan Ummah, saya kata bye-bye takpa"


Sekarang ... SIAPA BOHONG SIAPA DAN SIAPA TIPU SIAPA?


NEGARA ISLAM & HUDUD ADALAH PERMAINAN POLITIK PAS SAHAJA TIDAK LEBIH DARI ITU. 


TIDAK ADA KEIKHLASAN PAS UNTUK MENEGAKKAN HUDUD DAN NEGARA ISLAM SEJAK 1951 !


TEPUK DADA TANYA IMAN!





Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...