Khamis, 4 Ogos 2011

WOW ! SELAMA INI PEMBANGKANGLAH YANG PALING BANYAK IMPOT PENGUNDI LUAR YEA.

Golden Dragon avatarJumlah 29,290 orang bertaraf Pemastautin Tetap menjadi warganegara dalam tempoh 9hb April 2009 sehingga 15 Julai 2011 (806 hari) daripada 72,334  pemohon dalam tempoh yang sama dijadikan alasan oleh tukang fitnah puak sosialis untuk mencetuskan prasangka secara histeris kelompok memburukkan imej JPN SPR dan KDN. Mesej mereka mudah sahaja iaitu mempermainkan dan memperolokkan kenyataan akhbar JPN melalui manipulasi jumlah 29 290 orang PR tersebut. 



Mereka menggunakan maklumat yang ada dalam kenyataan akhbar tersebut sebagai senjata propaganda mereka yang tak masuk dek akal bagi membuktikan kerajaan BN telah meluluskan permohonan PR untuk jadi warganegara sebagai tindakan terdesak meraih sokongan undi. Mana lagiknya ? Fikirkanlah sendiri. Kesimpulan yang di buat oleh pembangkang ada logik ke? Kalau ada logiknya mana hujahnya? Bergantung hanya kepada suatu dakwaan saja tidak mencukupi syarat mengatakan ianya suatu kebenaran Hakiki.

Manakah bukti-bukti sokongan lain bagi menyokong dakwaan yang didakyahkah oleh pembangkang? Kesimpulannya, pembangkang hanya berdakyah tanpa bukti sama seperti mereka dakyahkan mengenai DS Rosmah dan cincin serta perkara-perkara lain.

Mustahil 29 290 orang tersebut mampu memberikan kemenangan berganda dan cemerlang kepada BN dalam mana-mana PRU. Lagipun permohonan-permohonan yang diluluskan adalah di buat sebelum PRU 12.Kalau betul-betul BN hendak menang sudah tentu kelulusan diberikan kepada semua permohonan. Kenapa hanya 29 290 permohonan sahaja diluluskan dari 72, 334 permohonan? Sudah tentulah kelulusan yang diberikan bukanlah di atas alasan sepertimana prasangka pembangkang sebarkan.

BLOGER PEMBANGKANG TAK BERANI HENDAK MENYENTUH FAKTA BAHAWA 3 AHLI PARLIMEN MEREKA SEBELUM INI BERTARAF PERMASTAUTIN TETAP DILULUSKAN PERMOHONAN UNTUK MENJADI WARGANEGARA DAN AHLI PARLIMEN.

FAKTA INI MENJADI BUKTI KUKUH BAHAWA KELULUSAN PERMOHONAN PENUKARAN STATUS PR KEPADA WARGANEGARA TIDAK DICEMARI OLEH SEBARANG NIAT JAHAT.

INI JUGA BERMAKNA ISU YANG DIBANGKITKAN OLEH PEMBANGKANG MENGENAI PERMOHONAN TERTANGGUH PENUKARAN STATUS SEBELUM INI RUPANYA KERANA MEREKA MAHUKAN PEMOHON-PEMOHON YANG MENYOKONG MEREKA DAPAT MENGUNDI MEREKA PADA PRU 13.

RAMAI JUGA PENGUNDI IMPOT PEMBANGKANG INI YEA. MASAKAN TIDAK, BUKANKAH 3 AHLI PARLIMEN MEREKA YANG BERSTATUS PERMASTAUTIN TETAP MENDAPAT MANAFAAT BESAR DARIPADANYA? JADI ISU DAKWAT KEKAL JUGA ADA MUSLIHATNYA TERSENDIRI..

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...