Khamis, 4 Ogos 2011

DATO HASAN ALI KATOK KHALID SAMAD .. TERESA KOK GIGIL.

Golden Dragon avatarAKHIRNYA DATO HASAN ALI terpaksa bertindak bersendirian di atas kapasitinya sebagai EXCO HAL EHWAL AGAMA ISLAM menangani pelbagai kegiatan yang menyalahi ENAKMEN-ENAKMEN AGAMA ISLAM SELANGOR. Penyerbuan ke atas sebuah gereja yang disyakki melakukan kegiatan penyebaran agama di kalangan umat Islam melalui suatu penganjuran Majlis Berbuka Puasa oleh seorang beragama Islam di gereja tersebut telah mengakibatkan orangramai membuat lapuran kepada JAIS. Berdasarkan kepada lapuran tersebut Dato Hasan Ali telah mengarahkan sepasukan penguatkuasa JAIS dan polis membuat siasatan awal, pemerhatian & pemantauan terbuka semasa majlis diadakan walaupun diberikan halangan-halangan oleh pihak penganjur.Seksyen 10 Enakmen Jenayah Syariah digunakan ke atas duabelas orang Islam yang hadir ke majlis tersebut. Lapuran lanjut di blog semuthitam80.blogspot.com


Pergh memang pandai Dato Hasan Ali memilih masa untuk bertindak. Pada kali ini kita akan mendengar puak Sosialisma Cauvinis DAP seperti Teresa Kok dan PKR melalak bagaikan Anjing Edan. Di Malaysia ini, sentimen agama masih merupakan soal sensitif memandangkan banyak pendatanng asing dan juga Ahli Parlimen pembangkang yang dulunya Permastautin Tetap kini warganegara mula membawa budaya-budaya amalan keagaman yang tidak sihat ke negara ini. 

AKHIRNYA DATO HASAN ALI TERPAKSA BERTINDAK SENDIRIAN MENGIKUT APA YANG BELIAU FIKIRKAN BETUL TANPA SOKONGAN PAS PUSAT KERANA BELIAU TAHU KEPIMPINAN PAS SUDAH MULA 'MASUK SOSIALISMA' YANG MEMBAHAYAKAN UMAT ISLAM. MUJURLAH KHALID SAMAD TIADA DI LOKASI KALAU TIDAK SUDAH TENTU KITA BAKAL MENYAKSIKAN PERTEMBUNGAN KEDUA PUAK PLURALISMA DENGAN AS SUNNAH.

HAMBE MELIHATNYA SEBAGAI TINDAKAN SEORANG EXCO HAL EHWAL AGAMA & ADAT ISTIADAT ISLAM SELANGOR DAN BUKANNYA SEORANG PEMIMPIN PAS.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tabik Dato Hassan. Pedulikan yang lain dari PAS yang telah hanyut tuh.

Jas Salleh berkata...

Yup bro ...
bersengkongkol dengan SOSIALISMA banyak memudaratkan UMAT ISLAM di MALAYSIA

Tanpa Nama berkata...

walau pun berbeza fahaman politik,saya tetap akan menyokong tindakan oleh dato.demi agama yang kami anuti iaitu islam walaupon kami dikatakan kafir oleh niki ajis.teruskan usahamu DATO

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...